סופ"ש בהסגר

הסופ"ש אני בהסגר.
הסופ"ש אני בהסגר מרצון.
טוב, לא בדיוק מרצון, אבל מזג האוויר לא השאיר לי ברירה…

קמתי מוקדם בבוקר ולאחר 5 שניות הבנתי שאין סיכוי שאני יוצאת מהבית, אז התקשרתי לבטל הכל. אחה"צ כבר ביטלתי גם את א.הערב אצל ההורים, כי מי מסוגל לנהוג במזג האוויר המשוגע הזה?!?
אני מקווה שמחר יתחיל להירגע קצת כי אמא הכינה הרבה דברים טובים 🙂

אז כחלק מההסגר, סגרתי את עצמי בחדר, הדלקתי את התנור, נכנסתי למיטה והתחברתי בוריד למחשב.
עד הצהריים סיימתי כבר לראות את כל הסדרות שלי ולשמוע את רשימת סיכום הקליפים האלטרנטיבים של 2013 (חלק א'), אח"כ עברתי לתיקון תמונות לקראת האלבום העתידי וקצת עבודה, בערב החלטתי לראות על מה כל המהומה וראיתי אניגמה (טלנובלה כמו כל טלנובלה… אבל מעבירה את הזמן 😉 ) ועכשיו אני כאן.

Rainy-Day-Wallpaper

בחוץ כל היום מהבהבים ברקים, מרעישים רעמים ומים בתצורות שונות מנקים לי את התריסים.
בפנים די חמים ונעים, המוזיקה מנעימה את זמני וליד המיטה מתחילה להיערם ערימה קטנה של עטיפות, צלחות וכוסות.
מין מזג אוויר מושלם לסופ"ש (כי מי היה מעז לצאת במזג אוויר כזה לעבודה? כבר בחמישי טבעתי בדרך אל, מ ובין פגישות…), מזג אוויר שמעלה לי חיוך (אוהבת חורף) אבל גם געגוע למשהו ומישהו שמעולם לא היה לי.
מין מזג אוויר שמעורר השראה לכל המפרסמים והעיתונים להשתמש בכל תמונות הזוגות המתכרבלים שלהם,
מין מזג אוויר שגורם לאנשים להעלות סטאטוסים משפחתיים וזוגיים,
מין מזג אוויר שגורם לי לשמוח על כל המקום שיש לי במיטה הגדולה שלי, אבל גם קצת לתהות למה היא כ"כ ריקה…

עוד לא החלטתי מה אני רוצה להגיד, אני עדיין לא לגמרי סגורה לאן כל הפוסט הזה הולך, אבל  זה מה שיצא לי… (או אולי יותר נכון להגיד – יצא ממני?)
מעין פוסט בלי מטרה, פוסט עם סוף פתוח…

צליל שביר / נורית גלרון
מתישהו אחה"צ השיר התחיל להתנגן לי במחשב ופתאום כל המילים שלו נקלטו…
משום מה הוא לא קיבל את כבודו ולא עלה ליו-טיוב, אבל לפחות הצלחתי למצוא אותו ב-YNET.

2 תגובות ל-“סופ"ש בהסגר

  1. באופן יחסי מצבך סביר…. 🙂

להשאיר תגובה

