זה לא נגמר…

זה פשוט לא יאומן איך בשבוע וחצי האחרונים אנחנו נאלצים להיפרד מכל-כך הרבה גיבורי תרבות…
לא הספקתי לסיים לשמוע את מייטב שירי אריק איינשטיין ז"ל ועברתי לצפות במייטב הראיונות והמערכונים של ספי ריבלין ז"ל, ועכשיו כנראה הגיע הזמן לחזור ולקרוא את אוסף הספרים הנפלאים של הסופרת האהובה עליי – אסתר שטרייט וורצל ז"ל.

זה מוזר כמה ז"ל במשפט אחד…

הספרים שלה ליוו אותי לאורך כל הילדות והנערות, מין פשטות מורכבת שהצליחה להעביר תקופה בצורה כ"כ מדוייקת שאיפשרה לי לדמיין חיים שלמים, הדמויות שלה פשוט הצליחו לרתק אותי והתעוררו לחיים בצורה כ"כ משכנעת.

כשהייתי בבי"ס יסודי היא ביקרה אותנו. יש לי תמונה בראש בה אנחנו יושבים בספרייה והיא מקריאה לנו קטע מספר.
הלוואי והייתי מצליחה לזכור איזה, הלוואי והייתי מצליחה לזכור למה היא באה, הלוואי והייתי מצליחה לזכור איך נשמע הקול שלה ומה היא אמרה לנו.
אבל לפחות הספרים המופלאים שלה ישארו לי לתמיד…

יהי זיכרה ברוך…

אני חושבת שאלו כל הספרים שלה שקראתי (לחלקם יש כמה חלקים), חלק נכבד מהם – כמה פעמים…

תגובה אחת ל-“זה לא נגמר…

  1. פינגבק: צל כבד | +shloshim30

להשאיר תגובה

