לבכות

בא לי לבכות.
גוש גדול חונק אותי, דמעות קטנות מאיימות לבצבץ, וערפל לא ברור ממלא לי את הראש.
בא לי לבכות ואין לי מושג למה.
הגוש ההזוי הזה תקף לי את הגרון לפני כמה שעות והתנחל, הדמעות מאיימות לשבור את הביצורים שלי ולהפציע והערפל הזה ממלא לי את הראש ומטשטש הכל.
לא בא לי לבכות אבל אולי בסוף אני אצטרך…

אני שונאת את ההרגשה הזו.
אני רוצה שהיא תעבור.
אני רוצה שקט.

אבל זה לא קורה.

לפעמים אני מצליחה להנמיך קצת את הווליום של הרעש הפנימי הזה, לפעמים אני מצליחה לחייך באמת – גם מבפנים, לפעמים אני מצליחה להאמין למה שאני משדרת החוצה.
לפעמים…

בא לי לשתוק עם מישהו, בא לי שמישהו יסתכל עליי וידע שאני צריכה חיבוק, לא לדבר על זה אלא סתם לחבק ולשרוד את זה.
זה לא שאני מחפשת מישהו שיעלים את כל הכאב הזה, זה לא שאני חושבת שאם יהיה לי מישהו אז כל צרותיי יעלמו, אבל אולי יהיה לי עם מי לחלוק, למי לספר, עם מי לשתוק וזה יהיה יותר קל או לפחות יותר קצר…

Together Alone - Dana Gumms

Together Alone – Dana Gumms

 

אבל איך עושים את זה?!?!?

 

Gilbert O'SullivanAlone Again

להשאיר תגובה

