יהי זכרו ברוך…

רק אתמול שמעתי בדרך הביתה את השיר והיה לי רגע הערה, רגע טוב שכזה בו אני קולטת עוד כמה מילים שעד עכשיו לא ממש שמתי לב אליהן ופתאום כל השיר נשמע לי אחרת, טוב יותר…
"הקלטתי" אותו מייד עם SHAZAM, כמו שאני עושה בכל פעם שאני שומעת שיר שאולי אני ארצה לשלב אותו כאן, אבל לא חשבתי שאני "אשתמש" בו בפוסט שכזה…

זה מדהים איך אפשר לא להכיר בן-אדם אבל לכאוב את מותו כאילו היה קרוב משפחה רחוק…
זה מדהים איך ברגע אחד נגמרת תקופה…
זה מדהים איך בן-אדם אחד יכול להשפיע על כ"כ הרבה דורות…
זה מדהים…

יהי זכרו ברוך…

3 תגובות ל-“יהי זכרו ברוך…

  1. פינגבק: חנוכה | +shloshim30

  2. פינגבק: זה לא נגמר… | +shloshim30

  3. פינגבק: הגיגים | +shloshim30

להשאיר תגובה

