על הגדר

"יושב על הגדר
רגל פה, רגל שם
יושב על הגדר
בסדר עם כולם.
דופק חיוכים לכל הכיוונים
ותמיד, תמיד נמצא בעניינים…"

פתאום קולו של אריק איינשטיין התחיל להתנגן לי בראש, לא לגמרי בטוחה למה – אבל כנראה שזה הזמן לנתח את זה 🙂

יושב על הגדר אריק איינשטיין

זה לא סוד שבחודשים האחרונים אני יושבת על הגדר, אני לא מצליחה להשלים עם ההחלטה המתבשלת לגבי השלב הבא בקריירה ואני לא מצליחה להתקדם בכל הקשור לזוגיות כי אני פשוט לא מצליחה לרדת מהגדר ולעשות משהו בנדון…

אולי יש דברים שצריכים לקרות בזמן מסויים בחיים והם הם לא קורים – הם פשוט לא קורים.

אולי יש שלבים מסויימים שצריך לעבור בחיים ואם לא מצליחים לעבור אותם – פשוט לא עוברים.

אולי יש חוויות שמתאימות לתקופות מסויימות ואם מפספסים אותן – אי אפשר להשלים…

Day 260/365

Day 260/365 ~ Another Day Another Life Passes By Just like Mine;
It's Not Complicated

יכול להיות שאני סתם מחבלת בעצמי, יכול להיות שכל התירוצים האלו להמשיך לשבת על הגדר הם רק תירוצים שאני מתחבאת מאחוריהם כי זה נוח ופחות מפחיד, אבל מה לעשות שאני שונאת לעשות דברים שאני לא טובה בהם. אני מסוגלת להתרכז ולהשקיע שעות בשטויות כמו עיצוב אלבומים, הכנת סרטים, DIY, טלוויזיה וכל דבר אחר שמעניין אותי, אבל ברגע שמשהו לא מעניין אותי או שאני פשוט לא ממש טובה בו (מישהו אמר חדו"א 1 מ' או פיזיקה 1?!?) אין לי סיכוי להתרכז לאורך זמן. אני פשוט אשקיע את המינימום הנדרש כדי להיות מסוגלת להגיד שניסיתי ואמשיך הלאה. וכנראה שדייטים או אפילו חיפוש דייטים פוטנציאלים פשוט מוציאים ממני את אותה התנהגות. כרגע אני עדיין נשארת לשבת על הגדר, אני עדיין לא מוכנה לקפוץ לאף צד, אבל גם בזה יש אמירה כלשהי…

להשאיר תגובה

