עובדי אלילים

נראה לי שהצלחתי לייאש סופית את אמא שלי…

אחרי שבוע עמוס במיוחד (עבודה, עבודה ועוד קצת עבודה בחו"ל) הגיע סופ"ש לא רגוע בכלל שכלל דייט לוהט עם הפסיכולוגית שלי (נו, אין לי דייטים לאחרונה, אז אני קצת מגזימה ;-)), אזכרה ומסיבת גיוס לבן-דוד – וכל זה ביום אחד!
אבל בין לבין, אמא שלי מצאה זמן להמליץ לי על אתר הכרויות חדש שמציע גם סדנאות וטיולים.
לאחרונה יש לי קצת יותר סבלנות לשטויות שלה, אז אפילו לא התעצבנתי והסכמתי לבדוק את העניין.
היום, ניצלתי את היום לחופש מוחלט – קצת סדרות (טוב, הרבה סדרות 🙂 ), קצת קנדי, קצת התעדכנויות עם חברים וקצת סידור מוזיקה במחשב (מסתבר שיש לי לא מעט…) ואז החלטתי לבדוק על מה כל הבלאגן…

אז מדובר באיזה קואוצ'רית (וכן, יש לי בעיה עם אנשים שמציגים את עצמם כקואוצ'רים, לא כ"כ מאמינה בהם…) והיא אכן מציעה סדנאות למציאת זוגיות וגם טיולים לקבוצות גילאים שונות.
מה הבעיה?
היו כמה…

1. אני חושבת שאם את/ה מנסה למכור לי משהו, כדאי שתשקיע/י באתר שלך!
מה אני אגיד, אני לא יכולה לקחת מישהו ברצינות כשהאתר שדרכו הוא מנסה למכור לי את נוסחת הקסם שתציל אותי מחיי האפרוריים נראה כמו גיבוב של קטעים בפונטים שונים ובגדלים שונים.
בחיי שזה לא קשה לסדר את האתר, הוא לא חייב להיות בעל עיצוב חדשני, אבל הוא כן חייב להיות נקי, מסודר ואולי הכי חשוב (וטריוויאלי) – שכל הקישורים בו יעבדו כמו שצריך!

2. בחורה בלונדינית מחייכת בתמונה קטנה זה נחמד, אבל לא מספיק כדי להאמין לך…

3. כשכל טיול שמציעים באתר מכיל לפחות ביקור אחד בקבר צדיקים, אני מבינה שאמא שלי כבר ממש מיואשת 🙂
החשד שלי התחיל כאשר התאריכים לטיולים הוצגו קודם כל כתאריך עברי ורק אח"כ התאריך הלועזי. אח"כ ראיתי שכל טיול מכיל קפיצה קלה לקבר צדיק עלום (אולי הוא לא באמת עלום, אלא רק לסולדי עובדי אלילים במסווה של יהדות טובה) ואז שמתי לב שכל התודות שם חתומות בשמות תנ"כים משהו…

lizzie-bennet-diaries-mrs-bennet-valentine-x-450

אני מכירה את אמא שלי כבר 32.5 שנים ואני די בטוחה שמישהו המליץ לה על האתר הזה והיא לא באמת נכנסה אליו, אבל אני רק די בטוחה…
מה שאני כן בטוחה בו – בקרוב אמא תעשה פולו-אפ ונגלה את האמת המלאה 🙂

Creep / Radiohead

המנון הנעורים של כולנו, לא?
איזה כיף שגלגל"צ החליטו לפנק אותנו בשידור חוזר של מצעד שנות ה-90!

להשאיר תגובה

