רגעים

בטח מישהו כבר כתב על זה איזה שיר מרגש, אולי שיר פלצני ולא מובן ואולי רומן סוחף ומרגש, אבל בשורה התחתונה – החיים שלנו פשוט מלאים ברגעים.

יש רגעים של שמחה, כמו לגלות שאני באמצע מה שהפך בספונטניות ליום כיף עם אח שלי הקטן (שהוא כבר גדול, אבל תמיד יישאר בשבילי קטן…). פתאום ביקור ספונטני אצל סבתא הופך לחצי יום ביחד שכולל שיחה על תוכניות לעתיד וביקור קצרצר בקניון שהפך לשעתיים של בונדינג במשחק כדורגל איכותי (כן, ממש… כאילו שיש בישראל כדורגל איכותי, ועוד בליגה לאומית… אבל לפחות ניצחנו!).

יש רגעים של שלווה, כמו לבלות סופ"ש עם הסדרות האהובות, קצת candy crush, זמן איכות משפחתי (במידה) ובלי דקה של עבודה!
אין ספק שזה מסוג הסופ"שים האהובים עליי. אני אוהבת להיפגש עם חברים, לצאת ואולי אפילו לשאוף קצת אוויר טרי של טבע – אבל אני פשוט צריכה מידי פעם את השקט והשלווה שלי עם עצמי 🙂

יש רגעים של עצבנות, כמו שבוע שלם בו הבוסים מחליטים ללחוץ על כל הכפתורים הרגישים בתוספת של חוסר שעות שינה ומצבי רוח מוזרים.
אני לא מאשימה רק אותם, כנראה שגם לי יש חלק בעצבים שלי השבוע, אבל הם פשוט לא תרמו לרוגע שלי…

יש רגעים של גאווה, כמו לשמוע הודעה קולית מלקוח שאומר שהוא מתגעגע ושאני אתקשר כי הוא צריך את עזרתי. כמו לחזור לאותו לקוח ולגלות שהוא רוצה שאני אציג את הממצאים שלנו להנהלה שלו ושנגדיר תוכנית פעולה להמשך. אה, ואם המנכ"ל שלי רוצה להצטרף הוא מוזמן 🙂
כמו לקבל טלפון מלקוח לשעבר שאחרי למעלה משנה וחצי של שקט רוצה שאני אגיש הצעה למכרז פנימי.
כמו לשמוע מחברת השמה שעברתי בהצלחה מבחנים שרוב המועמדים לא מצליחים בהם.
כמו שסוף סוף מישהו מכיר בהצלחה שלך ואומר "כל הכבוד" ואפילו "תודה"…

יש רגעים של טמטום, כמו לשים את הפלאפון בכיס האחורי של המכנסיים בזמן שמנקים את הבית – בסוף זה נגמר בשחייה לילית והשבתה כללית 😦
ומילא הטלפון הלך, מילא זה בטח יעלה לי הון קטן כי אין ביטוח, אבל איך לעזאזל קמים בבוקר בלי שעון מעורר?!?!
אז מסתבר שיש אפליקציות ללפטופ של שעון מעורר ומסתבר שניסיונות ההצלה שכוללות אורז לא עובדות (לפחות לא אצלי)…

יש רגעים של רעש, כמו להסתובב עם צליל סטטי לא ברור באוזניים חצי שנה.
כאילו שכל המחשבות שרצות לי במוח בלי הפסקה לא מספיק מטרידות, גם את הצלילים האלו אי אפשר להפסיק, גם מהם אי אפשר לברוח מבלי להדליק מוזיקה חזקה, גם להם אין פתרון קסם שיעביר הכל ויעשה את החיים טובים יותר. (לפחות לא בינתיים…)

יש רגעים של געגוע, כמו לנסוע באוטו ולראות מישהו זקן עם שיער לבן ולרגע קטן לשכוח ולחשוב שזה סבא. ואז הרגע הזה חולף, האגרוף מכה בבטן הרכה בעוצמה, הדמעות עולות בלי כוונה והגעגוע משתלט על הרגע.

Favim.com-16893

יש רגעים של אכזבה, כמו לחשוב על החיים והעתיד ולגלות שהוא לא כזה זוהר ולא כזה מפתה.
זה לא שהיתה לי תוכנית ברורה, זה לא שידעתי בדיוק מה אני רוצה להיות, זה לא שהעתיד היה לי ברור, אבל איכשהו הזמן עובר ואני נשארת עם כ"כ הרבה שאלות, כ"כ הרבה אי-וודאות, כ"כ הרבה כישלונות, כ"כ הרבה עבר לא מספק, עתיד לא ברור והווה משעמם.

יש רגעים בהם אפשר לחזור לעבר, כמו היום ב-2:00 – פתאום שוב 1:00 😉

יש רגעים של זיקנה, כמו לשמוע ברדיו שזהו יום השנה ה-18 לרצח יצחק רבין ולתהות איך זה אפשרי, הרי רק אתמול הלכתי עם השכבה בצופים לעצרת לזיכרו.
כמו לשמוע את בת דודה שלי מספרת על המדריך הזקן שלה בשנת שירות ושהועף כי הוא לא הסתדר חברתית עם שאר המדריכים בני ה-21-22 ואז לגלות שהזקן הזה הוא בן 28!

יש רגעים של עצב, כזה שלא ברור מאיפה הוא בא ומתי הוא יילך.
כזה שמשתלט על היום-יום אבל מתחבא מאחורי הרבה מסכות ויוצא רק שאנחנו לבד.
כזה שלא נותן מנוח.
כזה שגורם לי לדחות הכל ולהישאר ערה בלי סיבה.
כזה שמשאיר אותי בלי מילים אבל עם כ"כ הרבה מה להגיד.
כזה שגורם לי לשתוק בצעקה גדולה, גם כשהדבר היחיד שבא לי זה לצרוח!
כזה שאני מכירה כ"כ טוב, אבל אף פעם לא יודעת לפענח עד הסוף…

יש רגעים של השתאות, כמו לשמוע ברדיו את השיר הנכון בזמן הנכון…

זה אחד השירים היותר גלגל"צים שיש, כנראה שעוד שבוע-שבועיים כבר לא אוכל לשמוע אותו יותר, אבל משהו בקול השבור ובלחן תפס אותי.
בשמיעה שנייה כבר הקשבתי יותר למילים. אף אחד לא הזהיר אותי מעולם מאהבה, אף אחד לא אמר לי לשמור על הלב שלי. זה הרגל מגונה שסיגלתי לעצמי וכך הוא הגיע לגיל המופלג שלו מבלי לחוות אושר גדול ו/או שברון לב כואב.
הוא נשאר עם כל הרגעים האלו, עם כל התחושות המגוונות, אבל בלי רגש אחד…

Impossible / James Arthur

להשאיר תגובה

