לילה

לילה,
חושך,
שקט,
לבד…

בשנים האחרונות הפכתי יותר ויותר לחיית לילה, לא מאלו שיוצאות לבלות עד השעות הקטנות, אלא מאלו שנשארים ערים בבית, נהנים מהשקט שחודר מהחלונות הפתוחים ולפעמים אפילו מהזריחה.

יש משהו מאוד מרגיע בשקט הזה.
יש משימות מסויימות שאני יכולה לעשות רק בשעות הקטנות של הלילה, אחרי שכולם כבר מזמן נרדמו, הטלוויזיה עברה למצב שידורים חוזרים ו/או סדרות שאף אחד לא באמת רואה, העייפות הובסה ובמקומה נשאר רק כושר ריכוז לא ברור.

ברגעים האלו אני אוהבת לקום מהספה, למתוח קצת את הרגליים ולהציץ מהחלון על השכונה.
בחושך הזה, רואים את חיות הלילה האחרות.
בשקט הזה, שומעים את כל רחשי העיר בחוזקה.
בלבד הזה, מבלים עם כל העצמי שלי.

hd_city_night_sky_18_wallpapers

השבוע יצא לי כמה פעמים להנות מהלילה, וכשהצצתי החוצה ראיתי שכמעט בכל בניין מסביבי יש חלון אחד או שניים מוארים – ולא באור של מנורת לילה…
חבל שאין איזו אפליקציה שאפשר לאתר דרכה את חיות הלילה שבסביבה, זה היה נחמד לגלות מי הם האנשים האלו, למה הם ערים?
אולי גם עליהם נוחתת המוזה למצגת חשובה רק אחרי 12 בלילה…
אולי גם הם מנסים לדחות עד כמה שניתן את השינה כדי לא לשקוע במחשבות הטורדניות…
אולי גם הם מאבדים תחושת זמן וחייבים לסיים עוד פרק/שלב בקנדי/יצירה/פרק או כל תירוץ אחר…
אולי גם הם אוהבים לשמוע את קולות העיר על רקע התפאורה החשוכה של הלילה…
אולי גם הם יודעים שהם ישלמו על השעות האלו מחר, אבל לא יכולים להתאפק…
אולי גם הם אוהבים להיות לבד, אבל רק אם לפעמים הם גם ביחד…
אולי גם הם רוצים לחלוק את הכיף הזה עם מישהו…
אולי גם הם רוצים לשמור על הסוד הזה לעצמם…
אולי גם הם קצת כמוני…

להיות לבד / כנסיית השכל

"…והכי קשה זה רוח של סתיו 
כשאין ירח 
והלילה קר 
מוזר."

2 תגובות ל-“לילה

  1. גם אני אוהב את השקט של הלילה

    יש בו משהו קסום. אבל איך את מתפקדת אחר כך אם א תעובדת
    ?

    • לפעמים אני פשוט גונבת עוד כמה שעות שינה ומתחילה מאוחר יותר, לפעמים אני מוותרת על השינה ומשתדלת לחתוך מוקדם ולפעמים אני נאלצת פשוט להסתובב כמו זומבי ולספור את הדקות עד למפגש המיוחל עם המיטה….

להשאיר תגובה

