יום כיפור

לרגל יום הכיפורים הקרב ובא, החלטתי להקדים את הפוסט השבועי ובניגוד לכתבות המקיפות אותי במדיומים השונים זה לא יהיה פוסט על מלחמת יום כיפור או על חשבון נפש…

dexterjonescircusorchestracover

זה יהיה פוסט קצר ולא מובן מאליו.
פוסט שאולי אף אחד לא יבין.
פוסט שאולי אפילו אני לא אבין.
פוסט שלי שאין לי מושג מי כתב אותו.
פוסט שנכתב מעצמו כשמוח שלי התנתק ממני.
פוסט שמסביר את עצמו, אבל לא באמת.
פוסט שמבטיח הבטחות גדולות, אבל לא לגמרי מקיים.
פוסט שמבטיח לאכזב אבל בסוף מפתיע.
פוסט שאוהב את עצמו ושונא את העולם.
פוסט שהעולם אוהב אבל שונא את עצמו.
פוסט שהולך סחור סחור מבלי להגיע לעניין.
פוסט שמזקק את מהות הבעיה אבל לא מציע פתרון.
פוסט שנותן עצות מעולות שבחיים לא ייושמו.
פוסט שמתיימר להיות חכם אבל יוצא טיפש.
פוסט שמתכחש לעצמו ומאמץ מניירות של אחרים.
פוסט שמעיד על עצמו אבל לא באמת.
פוסט שמדבר על עצמו בגוף שלישי מבלי להבין למה.
פוסט שמשאיר אחריו סימני שאלה וסימני קריאה ואפילו כמה נקודות…

למחרת / יהודית רביץ

להשאיר תגובה

