צעד גדול אחורה

לפעמים כשמנסים להתקדם, אנשים מוצאים את עצמם הולכים אחורה…

למרות שבימים האחרונים אני לא ממש הולכת (ניסיון נואש לתת לרגל לנוח ולהימנע מכאבים מיותרים), אני מרגישה שאני פשוט צועדת לאחור, אולי אפילו לא צועדת – אלא פשוט מישהו מושך אותי אחורה!
סופסוף מצאתי את הכוחות הנפשיים להתקדם, סופסוף החלטתי לחזור לחיפושים האקטיבים אחר בן-זוג ואז זה קרה 😦
והרי איך אפשר לעשות משהו עם רגל נפוחה ומתפוצצת מכאבים?!?!

pulling-my-leg

אבל אולי כדאי שאני אתחיל מההתחלה… (טוב, ההתחלה ההתחלתית סופרה בשבוע שעבר, אבל ההתחלה של השבוע..)

בשבוע שעבר דיברתי עם 2 אנשים מהאתר.
הראשון היה נשמע קצת מוזר אבל החלטתי שלא להיות קטנונית (בכל זאת, אני אחרי דיאטת דייטים רצינית 🙂 ), אז אחרי שיחה קצרה והחלפת סמסים עוד יותר קצרה קבענו לראשון בערב.
השני נשמע כבר קצת יותר מעניין ואחרי שיחה קצת יותר ארוכה קבענו לדבר במהלך השבוע ולקבוע – איכשהו זה לא קרה ומצב הרגל שלי עודד אותי לוותר…

הדייט עם הבחור המוזר היתה חוויה מוזרה כצפוי…
הבחור התגלה כבחור חנון אבל לא מגניב, בחור ללא שאיפות בחיים ובאופן כללי די שלילי (המילה השולטת בשיחה היתה 'לא').
והשיא הגיע בסיום הדייט – בעודי מתמודדת עם העלייה המאתגרת במדרגות מהפאב לרחוב, הוא מתחיל לספר על זה שהוא השתתף בתוכנית ריאליטי:
"וואלה? איזו?"
"תנחשי"
"אין לי מושג"
"נו, במה אני יכול כבר להשתתף?"
"אין לי מושג"
"נו…"
"אין לי מושג"
"ביפה והחנון!"
"אה… מצטערת, לא ראיתי…" (ונורה ענקית נדלקה לי מעל הראש – זה הגיוני!)

איך לעזאזל העובדה שאני לא רואה את התוכנית המשפילה הזו עמדה בעוכריי?!?!
באמת שאני רואה הרבה זבל, אבל למה דווקא הזבל שאני לא רואה היה יכול להציל לי את הערב?!?!

נו, עוד ערב שתוייק תחת הקטגוריה "הכל בחיים זה חוויות!"

Be Be Your Love / Rachael Yamagata

תגובה אחת ל-“צעד גדול אחורה

  1. פינגבק: 2013 מתה… | +shloshim30

להשאיר תגובה

