תקציר החיים שלי

בשבועות האחרונים התאהבתי בדיסק של אמיר דדון

כן, אני יודעת שהשירים שלו ליוו לאחרונה כמה מהפוסטים שלי כך שזו לא ממש הפתעה, אבל אחרי שהדיסק שלו מתנגן אצלי באזניים בלי הפסקה  – נראה לי שהגיע הזמן להצהיר על זה בפה מלא 🙂

אמיר דדון – פשוט הלחנת את הרגשות שלי!!!

כשהלילה יורד והמחשבות מתרוצצות בלי סוף, אני צריכה משהו שינגן מעליהן, משהו שיטשטש את הרעשים האלו. עד לא מזמן זו היתה אלאניסט (הדיסק הראשון, לא הגרועים שאחריו…), עכשיו זה החדש של אמיר דדון. משום מה זה מרגיע אותי…

"טוב שבא הבוקר, היה לא קל הלילה
חיכיתי שיגיע וידליק את הבריאה
טוב שבא הבוקר, היה לא קל בחשיכה
השדים הפסידו וברחו עם הזריחה…" (אור יום/אמיר דדון)

כמה לילות אפלים, כמה לילות ללא שינה…
לאחרונה הם פשוט הוחלפו בדחייה חצי לא מודעת של הקץ…

"אבל את הבור הזה מי ימלא
מי ימלא את כל החלל הזה
אלוהים אתה גדול אני לא רוצה להתערב
רק תעשה שיהיה קצת פחות כואב…" (חלל/אמיר דדון)

לא יודעת אם הוא שם למעלה,
לא יודעת אם הוא הוא בכלל הוא,
לא בטוחה בכלום, רק הלוואי שהיה משהו שיכול למעלה את החלל הכואב הזה…

"חצי מסתורי חצי שקוף
חצי נשמה וחצי גוף
חצי מודע חצי מתעלם
חצי רוצה להיות שלם…" (חצי/אמיר דדון)

אני לא מאמינה שמישהו יכול להשלים אותי,
אני לא מאמינה שאני חצי בנאדם כי אני לבד,
אבל אין ספק שלפעמים האדם חצוי בתוך עצמו, לפעמים המלחמות הפנימיות האלו בתוכי גורמות לי להיות חצויה ולפעמים הייתי רוצה פשוט להיות שלמה – רגועה…

PETER ZENTJENS / HALF A PERSON

PETER ZENTJENS / HALF A PERSON

"תראי, יש ים של אנשים ברחובות
רוצים לחיות, רוצים בכבוד
אם נשאר ביחד עוד שנים רבות
איך נתרפק על התמונות כשנזכור שלא סתם…" (לא סתם/אמיר דדון)

לזכור זה הכי חשוב, לזכור ולא לשכוח.
לתעד ולשמור זיכרונות גם לאחר כך, לאחרי שהזיכרונות יטשטשו.
כי מי אנחנו בלי העבר???

"תישאר מי שאתה
תן את כל מה שנשאר
אל תפחד מאהבה
תן לה לאכול אותך
ואז תיפול

גמור, מותש, לא גיבור, אבל מחוספס
אני אכלתי חול, נשמתי אש
מעלינו ממש אלוהים רואה מטושטש
אני כבר לא מבדיל בין טוב לרע…" (מחוספס/אמיר דדון)

הלוואי שהייתי יודעת איך לא לפחד מהאהבה, איך להרשות לה להשתלט עליי, איך לאבד שליטה.

"רק תני לזה לצלול, לשקוע לאט
חזרי אל החוף
זמן לשחרר, לשכוח ודי

ופחד שלא נגמר
רק משתנה עם הגיל, עם הזמן
מי עכשיו ישיר לך עד שתמצאי אהבה…" (עד שתמצאי אהבה/אמיר דדון)

אני מנסה.
אני מנסה.
אני מנסה להתעלם מכל לחצי הסביבה, מנסה לשחרר, מנסה לזרום עם הכל – כנראה שבינתיים זה לא ממש משנה…

music-quotes-speak-words-Favim.com-333042

"מישהו שותה לי את הזמן
אני לא מוכן להתעורר כשמאוחר
לאהוב או לעזוב עכשיו
רק לא לאחר
השעון לא מפספס שניה…" (רק לא לאחר/אמיר דדון)

אבא שלי תמיד טען שהשעון לא מחכה לאף אחד, הזמן חולף, בורח…
אז השעון תיקתק ותיקתק ותיקתק…
וזה לא שהתעלמתי, זה לא שאני מתעלמת – פשוט נראה לי שהקצב שלי ושל השעון לא מסונכרנים…

"כששום דבר לא בא,
כששום דבר לא בא לך טוב
אז בא לך קצת למות
אבל גם זה לא בא טוב

מחפשת דרך
כמו כולם בערך,
לא להשתגע
מי יציל אותך?
למי בכלל אכפת
יש מישהו ששומע…" (שומדבר/אמיר דדון)

יש מי ששומע? מי???

"בזמן האחרון
נכתבים בי שירים
עופות מוזרים
חולפים לי בחלון

אתמול חשבתי
שהנה השתגעתי
משהו אוכל בי
בזמן האחרון

ואיש לא אומר
לא אומר מתי זה יגמר
כמה זמן יימשך עוד הזמן האחרון" (בזמן האחרון/אמיר דדון)

אתמול מערכת היחסים שלנו עלתה לשלב הבא, והלכתי להופעה שלו בזאפה.
ובמילה אחת – ואוו!
ב-2 מילים – פשוט ואו!
ב-3 מילים – רוצו לראות אותו!!!

עכשיו שותפה שלי יצאה לנתב"ג – שבוע שלם של שקט, שלווה ובית לעצמי! 🙂
הוא בטח יעבור מהר מידי, אבל אני ממש זקוקה לזה…

3 תגובות ל-“תקציר החיים שלי

  1. פינגבק: 2013 מתה… | +shloshim30

  2. פינגבק: הזויים | +shloshim30

  3. פינגבק: הבעיה היא | +shloshim30

להשאיר תגובה

