רחוק מהבית 2

שוב אני בארץ ניכר, יושבת בחדר מלון מעוצב, צופה באיזו תוכנית טיפשית במיוחד בטלוויזיה (ככה זה כשיש רק 2 ערוצים דוברי אנגלית – BBC ו-CNN) ומנסה לחשוב על מה לכתוב…

הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, החדר שלי פונה לנוף "מהמם" של כביש ראשי…
הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, יש לנו מעט מאוד זמן לטייל…
הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, אני הרבה פחות עסוקה…

ראשי הצוותים שלי מתקתקים עיניינים, העובדים מתנהגים במקצועיות ויעילות ולי לא נשאר הרבה חוץ מלפקח על הדברים ולנסות שלא להפריע.
ניסיתי להיות יעילה, תכננתי להיות יעילה, אבל עד עכשיו כל העבודה שהבאתי איתי בשביל השעות המתות – נשארה בתיק…

Small-Luxury-Hotels-of-the-World-reports-rise-in-number-of-solo-female-travellers_dnm_large

אבל למרות חוסר היעילות בנסיעה הזאת, בכל זאת יש כמה נקודות אור:
1. אחרי 48 שעות ללא שינה כתוצאה מלו"ז טיסות מפרך, השלמתי שעות שינה!
2. יש משהו מאוד מרגיע בלהיות סגורה בחדר במלון ולא לעשות כלום. לא לרדוף אחרי "דברים לראות", לא לעבוד, לא תקשר עם העולם, פשוט לתת לראש לנוח…
3. נראה לי שבגדול, הנסיעה היא הצלחה 🙂

הפעם זה יהיה פוסט קצר,
אולי זאת אווירת החופש או יותר נכון חוסר התקשורת עם הסביבה שלא מאפשר לי לכתוב, כי למרות שהאצבעות רוצות – המוח פשוט ריק…
אולי בשבוע הבא הוא יחזור לפעול 😉

אמיר דדון / יש אין סוף

כבר שבועיים שאני חורשת על הדיסק המעולה של אמיר דדון!
מומלץ בחום…

נ.ב.
טל – לא שכחתי את ההבטחה שלי…

להשאיר תגובה

