פרו ורבו

כל החברות שלי (מלבד אחת) כבר עמוק בתוך קיום המצווה הזו.
חלקן כבר עם ילד או שניים, חלקן מצפות וחלקן ניצלו את השבוע החולף כדי לבשר על התרחבות המשפחה 🙂

ואני?
אני רחוקה שנות דור מקיום המצווה הזו…

שנות דור אמרתי? נראה לי שזה אפילו אנדרסטייטינג…

אני חושבת שבשבועות האחרונים אני מנסה להשלים עם המצב, מנסה לקלוט שזה החיים שלי, מנסה להבין שכנראה יש דברים שאי אפשר לשנות ובעיקר מנסה להחליט האם אני משלימה, קולטת ומבינה…

sad3

אין לי מושג מה להגיד, אין לי מושג מה לכתוב, אין לי מושג מה לעשות – אין לי מושג…

הלוואי שהיתה לי איזו תקווה קטנה בלב שמשהו יכול להשתנות,
הלוואי שבאמת הייתי מאמינה שאני עוד יכולה להשתנות,
הלוואי שהייתי יכולה לראות את השינוי הזה קורה…

אבל אף פעם לא הייתי טיפוס אופטימי ואת זה כבר ממש קשה לשנות…

Breakdown / Jack Johnson

3 תגובות ל-“פרו ורבו

  1. ומילאו את הארץ…
    אמנם זה לא מנחם, אבל זאת בעיה כללית. גם אני וגם עוד המוני בני 30 פלוס שלא רואים את האור בקצה המנהרה. אני אפילו עוד יותר רחוק מכך, כי אין לי שום נסיון בדייטים (וחציתי כבר את גיל 32(!)). לא יודע איך להתחיל עם זה בכלל. זה לא מתאים לי.

    • אני לא חושבת שלכולם זה מתאים (גם עניין הזוגיות וגם עניין הילדים)…
      זה פשוט קצת מוזר איך כל החברים משנים סטאטוס ופתאום הנושאים המשותפים מתמעטים…

      • אני דווקא חושב שאני מתאים, רק אצלי הבעיה היא עם מושג הדייטים, זה לא שאני לא רוצה.

להשאיר תגובה

