תיאוריית המזל טוב

היום ידיד שלי חגג יום הולדת.
הוא מסוג החברים שאני לא נפגשת איתם ביום-יום, אבל עדיין מגדירה כחבר טוב.
התקשרתי לאחל לו מזל טוב, מסוג השיחות שהופכות גם לשיחות התעדכנות בחיים (או השלמת פרטים משביבי מידע שפורסמו בפייסבוק 🙂 )
מפה לשם, פיתחנו את תיאורית "דרגות איחולי מז"ט"…

אז מה התיאוריה אומרת?
עם השתלטות הפייסבוק על חיינו, הוגדרו כללים לא כתובים למדיה בה מאחלים מזל טוב…
1. עבור חברי פייסבוק בלבד, אין חובה לאחל מזל טוב.
אם בכל זאת החלטת לאחל מזל טוב, איחול בנאלי וגנרי יספיק.
2. עבור חבר שהוא קצת יותר קרוב, הוסף לאיחול ניחוח אישי.
אם החלטת להשקיע, שלח גם SMS…
3. בחבר קרוב – תשקיע!
איחול מושקע על הוול + שיחת טלפון נדרשים…

עכשיו תנסו להיזכר ביום הולדת האחרון שלכם וככה תגלו מי הם החברים האמיתיים שלכם 😉

אחרי שסיימנו לגבש את התיאוריה העמוקה עברנו לשלב העדכונים.
איכשהו השיחות איתו תמיד מעצימות אצלי את ההרגשה שהחיים שלי משעממים.
זה לא שביום-יום  אני חושבת שהם מעניינים, מרתקים או מלאי הרפתקאות, אבל כשלא מדברים עם מישהו במשך כמה חודשים והתשובה לשאלה: "אז מה חדש?" היא: "הכל די רגיל…" התחושה רק מתעצמת…
וכשהצד השני לא מפסיק לספר על מעלליו הרבים…

boring life

מזל שעניין הפיכתי לדודה עדיין חדש ואני יכולה להשתמש בו קצת 😉

משעמם שלי / מיכה שיטרית

להשאיר תגובה

