שמחה ועצב

הרגעים המוזרים האלה שבהם השמחה והעצב מתערבבים למעין תמהיל מוזר ודביק תמיד מגיעים בהפתעה…

זה תמיד קיצוני, מרגיש כאילו מישהו הפיל לך פטיש 5 ק"ג על הראש…
זה תמיד מבלבל, מרגיש כאילו אתה נמצא באיזה סרט סוראליסטי לא ברור…
זה תמיד לא ברור, מרגיש כאילו אתה צריך לפתור חידה ומישהו מסתיר ממך את הרמזים…
וזה תמיד מכניס אותי למצב רוח עגמומי…

From riazzoli_blogspot

From riazzoli_blogspot

שמחה גדולה על התוספת החדשה למשפחה מלווה במין עצבות מלנכולית על מה שאין לי.
שמחה גדולה על התוספת החדשה למשפחה מלווה בעקיצות קטנות מצד המשפחה.
שמחה גדולה על התוספת החדשה למשפחה מלווה במראה גדולה למה שאני לא מצליחה להשיג.
וזה תמיד מכניס אותי למצב רוח עגמומי…

כל שבוע אני מבטיחה לפסיכולוגית שלי שהינה השבוע אני חוזרת לעיניינים ומנסה באמת.
כל שבוע אני משכנעת את עצמי שהינה השבוע אני מפסיקה לספר תירוצים ומנסה באמת.
כל שבוע אני בטוחה באמת שהינה השבוע אני סופסוף עושה משהו ומנסה באמת.
וזה תמיד מכניס אותי למצב רוח עגמומי…

אז אני מנסה למלא את הזמן שלי בדברים שאני אוהבת לעשות,
מנסה למלא את הזמן כדי שלא לחשוב,
מנסה להתעלם מהמבטים וההערות המודאגות / מיואשות,
מנסה להשתיק את המבטים וההערות השיפוטיות של עצמי,
אבל בכל זאת נשארת עם המצב רוח העגמומי…

אני באמת מחכה ליום בו יהיה לי משהו מרגש באמת לכתוב עליו,
משהו מרגש באמת לחוות,
משהו מרגש באמת להרגיש,
משהו מרגש באמת…

Lonely Girl / Pink

להשאיר תגובה

