אני דודה!!!

זהו, אני רישמית דודה 🙂

עד לפני יומיים וחצי הייתי דודה של כבוד של כמה וכמה ילדות של חברות (במיוחד של אחת מגניבה, אבל כדי לא להעליב אף אחת – אל תגלו שיש לי העדפות ;-)), אבל מיום חמישי בבוקר אני דודה על באמת!

מה אני אגיד, החיוך הזה שמתפשט על הפנים בכל פעם שמסתכלים על האחיין החדש (במציאות או בתמונה) הוא ההוכחה שיש משהו חכם מאוד בביולוגיה של קשרי משפחה.
היצור הקטן הזה שבחיים לא פגשתי, שלא יודע לעשות כלום חוץ מלאכול, לחרבן, לישון ולבכות מצליח לשבות את הלב 🙂

From riazzoli_blogspot9

From riazzoli blogspot

אבל לפני שאני אצור כאן רושם מוטעה של רגשנית גמורה, אני חייבת לציין שלמרות החיוך הטיפשי הזה שמרוח לי על השפתיים אני מחכה שהבחור הקטן יידע לעשות משהו פרודוקטיבי יותר מפרצופים מצחיקים כשהוא מתחיל ליילל.
אני מחכה לרגע שבו יהיה אפשר להתפעל ממשהו קצת יותר רציני מריח התינוק שלו. (תהרגו אותי, לא הבנתי מה ההתלהבות…)
אני מחכה לרגע שבו אני אוכל להיות דודה אמיתית ולהשתמש בו כתירוץ ללכת לכל המקומות המגניבים שצריך לקחת אליהם ילדים כדי לא להראות משוגע לגמרי. (מישהו אמר מוזיאון המדע? תערוכת לגו? סרטים מצויירים? אינדי ילד?)
בקיצור – אני מחכה לרגע שהוא יהיה כבר גדול, לפחות בן 8 חודשים!

ילד פלא / בציר 76 (אינדי ילד)

2 תגובות ל-“אני דודה!!!

  1. פינגבק: שמחה ועצב | +shloshim30

  2. פינגבק: 2013 מתה… | +shloshim30

להשאיר תגובה

