מחסום כתיבה

מי שעוקב אחרי קצת יותר באדיקות אולי שם לב לכך שבחודש האחרון קצת ניצנצתי כאן…
כל סופ"ש אני מוצאת את עצמי דוחה יותר ויותר את המטלה הזו שהטלתי על עצמי, עד כדי כך שלפעמים אני פשוט מחליטה לוותר על הכתיבה השבועית…
אני יכולה להכביר כאן בתירוצים שונים ומשונים למה לא כתבתי, אני יכולה לפרט כאן את כל הסיבות המאוד עמוקות למה לא התחמקתי אלא באמת לא יכולתי, אני יכולה לכתוב כאן פוסט שלם של שקרים לבנים – אבל לא בשביל זה פתחתי את הבלוג הזה…

האמת הרבה יותר פשוטה:
לא בא היה לי לשקוע לתהום!
ולפעמים לכתוב ולנבור בדברים מכביד על הלב ומשחיר את הנשמה…

כי בתכלס, כלום לא קורה.
כי בתכלס, אני לא עושה כלום כדי לצאת מהמצב שבו אני נמצאת.
כי בתכלס, נמאס לי להתבכיין.
כי בתכלס, אני בת 32, לבד, בלי אפילו אופציה נראית לעין ולכתוב על זה לא באמת משפר את המצב…

כשפתחתי את הבלוג הזה, חשבתי שהתחייבות לכתיבה פעם בשבוע תהיה תוספת מבורכת לכל העשייה החיצונית שאני עושה כדי למצוא את עצמי ולצאת מהשגרה השחורה הזו.
חשבתי שאם אני הולכת פעם בשבוע לפסיכולוגית, מאווררת כאן את המחשבות והרגשות שלי, הולכת לקבוצה ונרשמת לאתר היכרויות, זה יגרום לי להיות יותר מחוייבת לתהליך המעייף ומדכא הזה.
ואולי, סופסוף אני אמצא מישהו שבאמת ירצה אותי.
ואולי, סופסוף אני אפסיק להיות כל-כך לבד.
ואולי…

My_Immortal_by_BlackJack0919

לפני שבוע, הפסיכולוגית שלי אמרה לי באמצע פגישה טעונה: "אז את בדיכאון, זה טוב! זה טוב שאת סופסוף שוקעת לזה ומרשה לעצמך להרגיש את זה."
אני לא באמת יודעת לכמת את זה, אבל לפעמים אני מרגישה כאילו חצי מהחיים שלי אני בדיכאון וזה כבר ממש נמאס עליי!
רוב האנשים שמכירים אותי לא היו מנחשים (אולי אפילו כולם….), כי כשאני פוגשת את האנשים השונים בחיי אני עוטה עליי מסכה אחרת, זו מסכה לא רצונית שמסתירה את השחור הזה, שיורדת בלילות השחורים והבודדים.

אני לא באמת יודעת אם להרגיש את כל השחור הזה יעזור…
ההיגיון אומר שכן, הלב אומר שהוא לא יעמוד בזה…

שום דבר / אמיר דדון

נסעתי באוטו ופתאום השיר הזה התקיל אותי.
מדהים איך שהוא קולע בול…

בשבוע הבא אני בחו"ל מהעבודה, אולי האיוורור יהיה לי טוב, אולי אני אצליח להגניב כמה שעות כתיבה. אבל אם לא – נתראה ביולי 🙂

להשאיר תגובה

