פתיחת עונת ההופעות!

השבוע פתחתי רישמית את עונת ההופעות!

איפשהו בתחילת החורף, ההופעות הגדולות יוצאות לתנומה ארוכה שנמשכת בדר"כ עד לחודשי הקיץ החמים (עם הפוגה קלה ביום העצמאות) וזה החיסרון היחיד שמצאתי עד כה בחורף 🙂

אז כאילו זה לא היה משמח מספיק שעונת ההופעות התחילה ושיש בידיי כבר כרטיסים להופעות של כוורת ואלישיה קיז, בחמישי האחרון הייתי בפסטיבל אפק בו הופיעו יהודית רביץ + נורית גלרון ואהוד בנאי + אביתר בנאי – ואין דבר יותר משמח מהופעה של יהודית האגדית!!!

music-love-pretty-quotes-quote-Favim.com-572562

יהודית כמו יהודית התחילה בשירים השקטים והיפים שלה ואז עברה לתת בראש ולהקפיץ את כולם! אח"כ עלו אהוד ואביתר שהתקשו בהתחלה לשחזר את האנרגיות, אבל לאט לאט נכנסו גם הם לעניין ולאט לאט הרגל שלי רמזה לי שהגיע הזמן לשבת ולנוח…

כן, כן, רגל שמאל היקרה החליטה להזכיר לי שלמרות שעברו שנתיים וחצי מאז הניתוח, אסור לי להתרגל לעמידה ממושכת וקפיצות עולצות 😉
והאמת, אין לי זמן לתת לה לנוח יותר מידי…
היום היתה לבת-דודה שלי חינה ובשלישי החתונה, יש לי הרגשה שבקרוב אני אאלץ לבקר את האורתופד ולשמוע מה שלומו…
אבל, בשביל הופעה טובה אני מוכנה לסבול קצת!

רציתי להמשיך ולכתוב כאן על נפלאות החינה, תיכננתי לכתוב על החוויות מחג השבועות ואפילו התכוונתי לכתוב על הדחיפות שאני מקבלת מכל הכיוונים לחזור לעולם הדייטים, אבל הסירחון שבוקע מכף היד הימנית ממסטל אותי – מישהו יודע מה לעזאזל הם שמים בחינה הזאת ומתי הריח הזה עובר?!?!?

שיהיה לילה טוב, שקט ותתרני…

סופות של חול / יהודית רביץ

אני מודה שזה לא השיר הכי טוב שלה, אבל הוא משמח
ונראה לי שאם הייתי יודעת לנגן על כלי נגינה הייתי מרגישה בדיוק ככה!
וכן, שוב דן תורן הצליח לתאר במילים פשוטות מה שאישה מרגישה…

תגובה אחת ל-“פתיחת עונת ההופעות!

  1. פינגבק: 2013 מתה… | +shloshim30

להשאיר תגובה

