ערב בנות

שלשום יצאתי עם חברה לערב בנות כדי לחגוג לי יום הולדת.
גם השנה החלטתי להתעלם ממנו ולא לחגוג ובתמורה זכיתי לעבוד כמו חמור השבוע.
אז החברה החליטה שבחמישי אנחנו חוגגות כמו רווקות, או יותר נכון – היא כמו רווקה ואני כמו רווקה הוללת…

אבל מה לי ולחגיגות? מאיפה לי לאן יוצאות רווקות הוללות?
הצעתי שנצא לאיזה פאב תל-אביבי מגניב שהייתי בו באיזה דייט, מקום שחשבתי שיהיה נחמד לחזור עם חברות, אבל תל-אביב הכתה בנו בשיא עוצמתה – אין חניה ואין חניון קרוב!
אחרי שעה של סיבובים סביב עצמנו, החלטנו לחתוך ולנסות מקום אחר…
וכך מצאנו את עצמנו מבלות את רוב הערב באוטו עם מוזיקה טובה וצחוקים 🙂
בסוף הסתדרנו, אמנם זה לא היה הערב בנות הפרוע שהחברה קיוותה, אבל היתה פיצה, דיאט קולה, קינוח מפוצץ בקלוריות והכי חשוב – היה כיף!

images2

לקראת סוף הערב, הסוכר מהסינבון זרם בדם והשיחה נדדה לכיוונים מעניינים…
אני חושבת שזו היתה אחת השיחות היותר עמוקות וכנות שניהלנו בתחום הזוגיות.
מהצד שלי: מה אני מחפשת? למה זה כ"כ קשה למצוא? מה יקרה עם החיים שלי?
מהצד שלה: איך מתמודדים עם חיי הנישואין והורות? מה עושים עם הצרות של הבעל? מה יקרה אם התקופה הקשה תחזור?

החלק הכי מוזר היה שהיא בטוחה שאני אמצא ואצטרף אליה בקרוב למועדון חסרי השינה, מדברי הגעגע-דהדהדה ומעלי התמונות לאינסטגרם/פייסבוק כדי להשוויץ…
מוזר איך היא רואה את החיים שלי בצורה כ"כ שונה…

מה יהיה בסופנו / נורית גלרון

"מה יהיה בסופנו? 
השמיים עמדו מלכת 
אלמלא השעון שתיקתק 
לא ידענו שכה רחוקים 
אנו כבר מן הבוקר"

להשאיר תגובה

