הוק

משדרים עכשיו את הסרט הוק, לדעתי אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו אי פעם!
אמנם עכשיו הסרט נראה קצת מיושן, הפלאפון נראה מצחיק, הבגדים מסגירים את גיל הסרט אבל עדיין החיוך הדבילי שלא יורד לי מהפנים 🙂

הלוואי וכולנו יכולנו לשחק בלאכול צבעים, הלוואי וכולנו יכולנו לשקוע בדמיון ולהאמין באמת ובתמים שאנחנו ילדים…

בעוד 3 ימים אני חוגגת יום-הולדת.
טוב, חוגגת זה סוג של הגזמה…
משום מה כולם מסביב חושבים שחייבים לעשות מהיום הזה משהו גדול.
מכל מועדון חברים שאי פעם נרשמתי אליו, שולחים לי מזל טוב עם הזמנה לקנות אצלם משהו בהנחה (אם זה יום ההולדת שלי – לפחות תתנו לי משהו בחינם!), בכל מיני מקומות משונים מופיעה הודעת מזל טוב על המסך (אין דבר יותר לבבי מאיחולי מזל טוב ממאוחדת כשבאים לתור אצל הרופא!), ואני, אני בכלל לא אוהבת לחגוג את יום ההולדת שלי. אני לא אוהבת לארגן מפגשים מאולצים, לא אוהבת את תשומת הלב הזו והכי אני לא אוהבת את השאלה: "נו, אז איך את חוגגת?" והמבט המרחם שבא אחרי התשובה שלי…

היו שנים שפשוט ברחתי לחו"ל, היו שנים שהתעלמתי בגסות, אבל השנה החלטתי פשוט לזרום עם זה.
לא ארגנתי שום דבר מיוחד וזה בסדר.
לא לקחתי יום חופש מהעבודה וזה בסדר.
פשוט עוד יום…

From riazzoli_blogspot6

From riazzoli_blogspot

פיטר הגיע הרגע לארץ לעולם לא, הוא עדיין פיטר בנינג ולא פיטר פן 🙂

התחרות היחידה שיש לסרט הזה היא המחזמר המופלא שהיה לפני מליוני שנים בו חני נחמיאס שיחקה את וונדי וחנוך רוזן היה פיטר פן. אחותי ואני ו-2 השכנות שלנו היינו רואות את הקלטת של המחזמר בלי סוף, ידענו את כל השירים בעל-פה וחלמנו שזה יקרה גם לנו…
מאז עברו כמה שנים, נראה לי שהקלטת שלנו שחוקה, את השירים אנחנו עדיין יודעות בעל-פה והחלום הפך ממזמן לסוג של נוסטלגיה ילדותית…
אין אף ילד מעופף שיתאהב בי וייקח אותי לטיסה לארץ דמיונית, אין אף נסיך על סוס לבן ואף נסיך צפרדע לא מחכה לנשיקתי.

פיטר הגיע סופסוף למחנה הילדים וזה נראה כמו מחנה קיץ אחד גדול – לא פלא שאני כ"כ אוהבת את הסרט הזה!

חווה אלברשטיין / תפילת יום הולדת

פיטר בדיוק מצא את המחשבה השמחה שלו ולמד לעוף, עכשיו אני רק צריכה למצוא את שלי…

תגובה אחת ל-“הוק

  1. פינגבק: מחר | +shloshim30

להשאיר תגובה

