100

מי היה מאמין – הפוסט המאה של הבלוג!
איך חוגגים את זה?
100 סיבות על…?
100 סיפורים על…?
100 שירים שמייצגים את…?
100 תמונות על…?
פוסט בן 100 מילים…?
אין לי מושג…
נראה לי שמספיק לציין את ציון הדרך הזה ולהתחיל עם הפוסט האמיתי 🙂

היום בסביבות 18:15 במהלך נסיעה לביקור אצל סבתא, כשהעננים שחורים/אפורים, הגשם מטפטף וברדיו מנגנים שירי חורף התחיל להתנגן שיר לא מוכר (ואם להודות על האמת, גם לא בדיוק הטעם שלי) שאחד המשפטים בו משך את תשומת ליבי: Sometimes it snows in April
איזה גאון העורך המוזיקלי 🙂
אז מסתבר שזה שיר של פרינס ושההמשך לא פחות טוב!

Sometimes it snows in April"
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish that life is never ending
"…All good things, they say, never last

רוב האנשים מסתובבים מבואסים שגשם בחוץ, קר והחורף חזר, כל החברות שלי מצונפות בבית ומקטרות שגשם בחוץ, קר והחורף חזר ורק אני מאושרת כי גשם בחוץ, קר והחורף חזר!
כי יש לאוויר ריח נהדר!
כי השמיים נראים כאילו מישהו פיסל אותם!
כי לא חם!
כי יש שירי אווירה ברדיו!
כי אפשר להתכרבל מתחת לפוך כל היום!
כי חורף באפריל!

IMG_20130417_083246

רוב האנשים מסתובבים מבואסים, כל החברות שלי מקטרות ורק אני מאושרת כי גשם בחוץ, קר והחורף חזר!

חבל שהוא לא יכול להישאר עוד קצת…

prince – sometimes it snows in april

2 תגובות ל-“100

  1. אין כמו חורף

להשאיר תגובה

