רכבת הרים

עוברת עליי תקופה מוזרה, תקופה של עליות ומורדות מבלי העליות והמורדות…

זה כמו לעלות על רכבת הרים ולעצום את העיניים כדי שלא להרגיש את האדרנלין כשמתקרבים לסוף העליה וכדי שלא לצרוח באמצע הלופ כשהראש למטה וכל הגוף נדבק לכיסא מעוצמת המהירות וה-G…

זה כמו להיות על סמי הרגעה טובים מיד אחרי קבלת חדשות רעות במיוחד או חדשות משמחות מידי…

זה כמו ללכת לעבודה בבוקר ולתפקד על אוטומט, ללכת לסידורים על אוטומט, להיפגש עם חברים על אוטומט, לראות טלוויזיה עד אמצע הלילה על אוטומט וללכת לישון על אוטומט כשלאורך כל האוטומט הזה מתלווה זימזום חרישי: "משהו לא בסדר…" שמתגבר ברגעים השקטים אבל לרוב נתקל בהתעלמות מופגנת…

אני רוצה לעלות על רכבת ההרים הזאת ולהרגיש את הפחד והאושר הגדול, אני רוצה שהחדשות הרעות או הטובות (בעיקר הטובות 🙂 ) ייקלטו בשיא עוצמתן ואני רוצה שהאוטומט הזה ייפסק ואיתו גם הזימזום הבלתי נסבל הזה!

tumblr_maxggyAH4F1qgqr80o1_500

אתמול הייתי אצל הפסיכולוגית שלי (אני חייבת למצוא לה כינוי קצר ופחות רישמי…) ודיברנו בין היתר על למה אני לא מדברת בקבוצה, למה אני לא משתפת או מביעה את דעתי על דברים שנאמרים.
זה לא שאין לי דעה על דברים, פשוט הכי קל לי להיכנס למוד היועצת שבתוכי אבל אז אני מרגישה כאילו שאני בעבודה וזה נראה לי לא מתאים. ואם אני מנסה להתגבר על אינסטינקט הייעוץ, משתלטת עליי מפלצת הביקורתיות… (בעצם, כשחושבים על זה, אני לא בטוחה מה בא קודם ואם בכלל אפשר להפריד בין השניים…)
היא הציעה שאני בכל זאת אדבר וככה אני לא אנהל דו שיח עם עצמי כל הזמן ואולי גם הביקורתיות שלי תקבל מענה שיכניס אותה לפרופורציות.

אני לא יודעת אם אני אצליח…
זה נראה לי כמו משהו שמצריך מלחמה כל-כך מתישה עם עצמי…

איפה הזמנים שפשוט אמרנו שמי שירצה אותי יקבל אותי כמו שאני?!?!
ואיפה הבחור הזה שרוצה אותי כמו שאני?!?!

אני יודעת שזו ממש היתממות, אבל מה אני אעשה – נמאס לי לעבוד קשה, נמאס לי להילחם בעצמי ולנסות לדרבן את עצמי, נמאס לי!

Fool's Garden \ Lemon Tree

אח, שנות ה-90…

להשאיר תגובה

