התאהבתי…

זו היתה אהבה ממבט ראשון, אי שם בשנת 2010.
אמנם היכרנו עוד הרבה קודם, אבל זו לא היתה כזו היכרות עמוקה.
אולי אני לא הייתי מוכנה, אולי הוא לא היה מוכן, אולי סתם לא היינו בשלים אחד בשביל השניה, אבל ב-2010 זה קרה!

foo fightersthe pretender

אני לעולם לא אוכל להשיג אותו באמת, הוא לעולם לא יהיה שלי, הוא לעולם לא יידע מי אני, הוא לעולם לא יידע כמה הוא חשוב לי, אבל מסתבר שזה יכול לקרות…

שיר אחד קטן (גדול!) גנב לי את הלב, גרם לי לרוץ לחפש כל מה שיכלתי למצוא עליו, גרם לי לנצור כל דבר קטן שנכתב/נאמר/נשמע…
לא ידעתי להגיד אז שמדובר באהבה, לאט לאט גיליתי שהרגשות שלי כ"כ גדולים, אבל עדיין היה קשה לי עם ההגדרה הגדולה הזו – אהבה.
ואתמול, הגעתי למסקנה שאי אפשר להתכחש לזה יותר, אין טעם להדחיק ואין שום סיבה להתחבא – התאהבתי!

אני לעולם לא אוכל להשיג אותו באמת, הוא לעולם לא יהיה שלי, הוא לעולם לא יידע מי אני, הוא לעולם לא יידע כמה הוא חשוב לי, אבל זה עדיין עובד…

Music is what feeling sounds like

הוא גנב לי את הלב וגרם לי להודות כלל עם ובלוג שכזה אני רוצה!
מרדן מגניב עם נפש חנונית.
הוא לא חייב להיות הבחור הכי יפה בסביבה אם הבפנים שלו משפיץ החוצה וגורם לו להיות הכי יפה בעולם!
אחד כזה שעושה את הדברים הכי מפתיעים בעולם, אחד כזה שאומר את הדברים הכי עמוקים בעולם מבלי לירוק לך אותם בפנים, אחד כזה שמגלה לי דברים חדשים על עצמי, אחד כזה שגורם לי להבין עד כמה דברים כמו מוזיקה חשובים לי למרות שאין שום חוש מוזיקלי, אחד כזה…

אני לעולם לא אוכל להשיג אותו באמת, הוא לעולם לא יהיה שלי, הוא לעולם לא יידע מי אני, הוא לעולם לא יידע כמה הוא חשוב לי, אבל אולי יום אחד אני אמצא מישהו אמיתי שכזה…

האיש והאגדה – דייב גרוהל!

אם עדיין לא גיליתם עד כמה האיש גאון, לכו לראות את סרט המופת שנעשה על הפו פייטרס, לכו לשמוע את הדיסקים המעולים שלהם ותעשו לעצמכם טובה ותקשיבו לנאום המופלא שהוא נתן לפני כמה ימים בפסטיבל המוסיקה באוסטין!

אני לעולם לא אוכל להשיג אותו באמת, הוא לעולם לא יהיה שלי, הוא לעולם לא יידע מי אני, הוא לעולם לא יידע כמה הוא חשוב לי, אבל אולי יום אחד אני אוכל להגיד למישהו מיוחד – "רוצה לבוא איתי להופעה?"

Dave Grohl South By Southwest (SXSW) 2013 Keynote Speech

תשקיעו 49:32 דקות, מבטיחה שלא תתחרטו…

3 תגובות ל-“התאהבתי…

  1. פינגבק: הבילבול הזה | +shloshim30

  2. פינגבק: הגיגים | +shloshim30

  3. פינגבק: מי אתה צריך להיות? | +shloshim30

להשאיר תגובה

