יומן

אם הבלוג הזה היה יומן שנכתב במחברת מרוטה ומוחבא באחת המגרות, הייתי יכולה לכתוב בו שאני בוהה כבר שעות בדף ולא יודעת מה לכתוב…
אולי הייתי יכולה לשרבט עליו כל מיני קישקושים בתקווה שהמוזה תיפול עליי, אולי אחד הקישקושים היה הופך לייצור מוזר שהיה שווה השקעה של הצללה וטיפוח והייתי שוקעת בשירבוטים וזונחת את הכתיבה ליום אחר…

אם הבלוג הזה היה יומן שנכתב במחברת מרוטה ומוחבא באחת המגרות, לא הייתי מרגישה מחוייבות לכתוב בו כל שבוע והוא בטח היה נזנח מידי פעם לתקופות הולכות ומתארכות, הוא היה רואה אור יום בלילות קשים במיוחד ובשאר הימים הייתי שוכחת ממנו…
אולי הייתי מצליחה לשפוך את ליבי לתוכו ואולי רק את החלקים החשוכים שבו, אולי הייתי מרגישה הקלה בכתיבה ואולי הדיכאון המתפרץ מבין דפיו היה רק מדכא אותי יותר…

אם הבלוג הזה היה יומן שנכתב במחברת מרוטה ומוחבא באחת המגרות, הקולות שבראש שלי היו נשארים שלי ורק שלי…
אולי הייתי מדמיינת את היום שבו אני אפגוש את הבחור המיוחד שאני ארגיש חופשיה מספיק כדי לחשוף בפניו את הלב, אולי הייתי מייחלת לבחור המיוחד שאני ארגיש איתו בטוחה מספיק כדי לחשוף בפניו את הלב, אולי יום אחד זה גם היה קורה…

אם הבלוג הזה היה יומן שנכתב במחברת מרוטה ומוחבא באחת המגרות, לא הייתי משקיעה בכל "פוסט" אלא פשוט "מקיאה" על הדף, ללא הרבה חשיבה ועיכול…
אולי הייתי שוכחת מקיומו וקוראת אותו אחרי כמה שנים ונזכרת במה שהיה, מחייכת על הדברים הטובים ומזילה דמעה על העצובים…

262879_408330395901063_868324013_n

אבל זה לא יומן שנכתב במחברת מרוטה ומוחבא באחת המגרות, הוא כתוב כאן באתר פתוח לכל, מוחבא בין הרבה בלוגים ואתרים שאחרים כותבים, אנונימי אבל חשוף לכל…
אני לא יכולה לשרבט בו, אבל הוא סופג את המילים שלי (גם כשהן חלולות ולא אומרות הרבה), אני לא ממש יכולה לשכוח אותו במגרה, אבל קצת מחוייבות בחיים לא הזיקה לאיש!
אני לא יכולה להעמיד פנים כאילו אני היחידה שקוראת בו, אבל אני גם לא היחידה ששומעת אותו…

אני לא יודעת איך כל זה יצא, בסך הכל רציתי להגיד שאני לא יודעת מה לכתוב, בסך הכל ניסיתי להגיד שהיה שבוע משעמם וחולני ואין לי על מה לכתוב, בסך הכל ניסיתי להתחמק מלחטט עמוק ולמצוא על מה לכתוב.
אני לא יודעת איך כל זה יצא אבל, יצא פוסט עמוק משהו… (אם מותר לי להעיד על עצמי ;-))

BitchMeredith Brooks

מה אני אגיד, תמיד היתה לי פינה חמה בלב לשיר הזה 🙂
מצטערת על האיכות הגרועה…

להשאיר תגובה

