מסכות

פסטיבל פורים בעיצומו, הפייסבוק מלא בתמונות של ילדים מחופשים, מבוגרים מחופשים ואפילו כלבים מחופשים…

יש לי רגשות מעורבים בקשר לחג הזה, מצד אחד סופסופ חג שמאפשר לך להיות יצירתי, מצד שני החג הזה מחייב אותנו להשתחרר ולהפסיק לחשוב על דבר ומצד שלישי, מאז 1996 הוא תמיד מלווה במחשבות קצת פחות פורימיות…

השנה החלטתי להתעלם מהכל, לשים על עצמי כובע ומשקפיים מנצנצים ולהפיץ את רוח פורים!

החלטתי גם שאנחנו מכירים כ"כ הרבה זמן, אבל אף פעם לא נפגשנו והגיע הזמן להסיר חלק מהמסכות ולאפשר עוד הצצה קטנה פנימה…

אני

אז זו אני (או לפחות חלקים ממני…), אני מקווה שמעכשיו תוכלו לשייך פנים לסיפורים 😉

חתול מפלצת / רמי פורטיס

רק עכשיו קראתי שפורטיס הרגיש לא טוב אתמול בהופעה שלו בבארבי,
אז מכאן אני אשלח לו החלמה מהירה והרבה בריאות!

תגובה אחת ל-“מסכות

  1. שפתיים מושלמות.

להשאיר תגובה

