שבת שלום!

זה מרגיש כאילו כבר שנים לא היה לי סופ"ש לעצמי, סופ"ש שבו אין לי מטלות על הראש, אין לי משימות חברתיות וזה רק אני, המחשב והמקרר הריק שלי…

השבועות האחרונים הפכו די מטורפים, יותר מידי עבודה, יותר מידי אחריות (ככה זה כשמחליפים מישהי בחל"ד) ויותר מידי דברים קורים.
זה מרגיש כאילו מושכים אותי לכל הכיוונים, התפרים כבר מתחילים להיפרם ואני על סף קריעה. כאילו איזה סיני קטן מטפטף עליי מים בקצב קבוע ומחכה לראות מתי אני אשבר…
אז השבוע כשעלה הרעיון לעוד טיול משפחתי כדי שוב לחגוג לאחותי יום הולדת (הפעם עם הצד השני של המשפוחה וגם לכבוד יום-ההולדת של בן דוד נוסף) מתחתי את הגבול והודעתי שלא מתאים ושחייבים לדחות בשבוע לפחות.
אני ממש טובה בלהטיף את תיאוריית "צריך ללמוד גם להגיד לא!" וגם מיישמת אותה באופן סביר בשאר תחומי החיים שלי, אבל כשזה מגיע למשפחה – זה קצת יותר מסובך…

אתמול בבוקר הייתי בתורנות אקסל עם אבא ובצהריים היתה לנו אזכרה לסבא ולאחריה א.הצהריים המסורתית שגורמת לכולם לעצבים רופפים בתחילתה ובטן מפוצצת בסופה…
אבל מהשעה 18:00 הגיע השקט המיוחל!
נכנסתי למיטה עם המחשב והשלמתי פרק אחר פרק את הסדרות המוזנחות שלי!
לא דיברתי עם אף אחד (התכתבויות ב-whatsup לא נחשבות 😉 ), לא ראיתי אף אחד ולא התחשבתי באף אחד!
ב-2 בלילה החלטתי שהגיע הזמן לישון קצת ולהמשיך את המרתון מחר…

היום כבר מחר, ברקע מתנגנות ההמלצות של הטור של גיא חג'ג' – 'איים בזרם' (עוד משהו שהוזנח לאחרונה מחוסר זמן) והמרתון עתיד להתחדש מיד כשאסיים לכתוב את הפוסט הזה!
הדבר היחיד שמעיב על תחושת החופש הזאת הוא האיפיון שאני צריכה להגיש מחר ועדיין לא ממש התחלתי לכתוב… אבל נראה לי שזה יצטרך לחכות לשעת לילה מאוחרת – כי לפעמים הנפש צריכה מה שהנפש צריכה!
אפרופו נפש – הרגע התחיל כאן גשם וריח נפלא ממלא את החדר!
בינינו, מה עוד צריך בחיים?!?!?

From riazzoli_blogspot

From riazzoli_blogspot

עדכונים נוספים לגבי מר בחור…
דיברנו קצת במהלך השבוע ואפילו נפגשנו ביום רביעי בפאב תל-אביבי די מוצלח.
היה ממש נחמד. אווירה טובה, השיחה זרמה ואפילו היתה משעשעת, אבל איפשהו באמצע/סוף הדייט זה היכה בי – הוא לא מה שאני מחפשת.
אני לא בטוחה שאני אצליח להסביר את זה במילים, אבל פתאום נדלקה נורה גדולה מעל ראשי והבנתי מה מפריע לי, הבנתי למה הספקות הקטנים האלו עשו לי כ"כ הרבה רעש בראש.
הוא בחור ממש נחמד, נראה שאפילו יש לנו נושאי עניין ושיחה משותפים.
מבחינת מראה חיצוני, הוא לא לגמרי מה שהייתי רוצה, אבל זה לא הרגיש כמו התפשרות.
הוא חנון שאוהב לטייל וזה אחד הדברים שאני מחפשת.
והוא היה נראה בעניין שלי…
אבל בבת אחת – הסיפורים שלו התחילו לייגע, הוא נראה היה לי כמו מישהו שאני לא אוכל לסבול לאורך זמן, חוסר ההחלטיות שלו בבחירת המשקה התחיל ללחוץ לי על כל מיני כפתורים ופתאום כשהסתכלתי עליו, לא הצלחתי להבין מה בכלל אני עושה איתו…

קראתי את הפיסקה הזו כמה פעמים כדי לראות אם היא ברורה למישהו חיצוני, אבל במיוחד אם היא ברורה לי – אם היא הצליחה לבטא את מה שרציתי…
רציתי לבדוק אם אני באמת לא בעניין או שסתם בורחת ממה שקשה לי להתמודד…
רציתי לבדוק אם יש סיבה כלשהי לשנות את דעתי…

אז, היא לא לגמרי ברורה, זה לא חד משמעי שלא מעורבת בהחלטה טיפת בריחה וכנראה שאם הייתי באמת רוצה, הייתי יכולה למצוא כאן פתח לשינוי דעתי – אבל לא…

בינתיים עברו יומיים וחצי מהדייט המדובר ולא שמעתי ממנו.
בחמישי בערב היה נראה לי לא לעניין להתקשר ולהגיד שזה לא זה (בכל זאת, בכל תחנות הרדיו השמיעו שירי אהבה מתקתקים והכל היה מלא לבבות), אתמול סבא שמח לספק לי תירוץ והיום יורד גשם – מה שכנראה יצטרך לספק את התפאורה לשיחה.
לא בטוחה שזה כזה דרמטי כמו שאני עושה מיזה – סתם שיחה שאף פעם לא נעים לקיים, אבל החלטתי שהפעם אני לא נותנת לדברים להתמסמס, אלא עומדת מאחורי ההחלטה שלי!

שיהיה סופ"ש גשום ונפלא!

LauraBat for Lashes

מהרגע הראשון שהשיר הזה התחיל להתנגן ברדיו, הייתי מהופנטת!
משהו בקול, משהו במינימליות של המוזיקה, משהו במילים הכואבות…

5 תגובות ל-“שבת שלום!

  1. אהבתי את המונח "תורנות אקסל" אצל אבא
    בטח תזדהי עם מה שכתבתי כאן:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryId=1655647

    והבחירה של השיר מצויינת

    שיר יפה.

    לאן את אוהבת לטייל?

  2. למזלי אבא שלי לא גרוע כמו שאתה מתאר, אבל יש דברים שפשוט לא מסתדרים להורים 🙂
    לגבי טיולים – מה זה חשוב לאן? העיקר שיש אוויר טוב, אווירה טובה ומצלמה!

  3. פשוט חשבתי שיש לך את ה-מקום אליו את אוהבת לטייל

    זה הכל.

  4. פינגבק: ערב בנות | +shloshim30

להשאיר תגובה

