דייט לארוחת בוקר

אחרי לא מעט זמן, נתתי את הטלפון שלי ל-2 בחורים באתר ויום למחרת הם גם התקשרו…

הרגע שבו הטלפון מצלצל ומס' לא מוכר מופיע על הצג הוא תמיד מוזר. תמיד עולה החשש מהלא ידוע והתגובה היא הלו מהוסס. בדר"כ הצד השני מזדהה כ-X מהאתר ומתחילה שיחה שלפעמים היא זורמת יותר ולפעמים פחות.
יש את האסכולה שטוענת שצריך לקצר בשיחת הטלפון ולחתור לקביעת דייט ויש את אלו שאוהבים להכיר את הצד השני בטלפון לפני שנפגשים (ויש את אלו שבאמצע – תלוי איך יוצא 🙂 )
השבוע, 2 הבחורים כנראה שייכים לאסכולה המאריכה בשיחה כי עם שניהם התנהלה שיחה לא קצרה של כחצי שעה!

עם הראשון דיברתי בעודי נכנסת לחנייה לאחר יום עבודה ארוך במיוחד. לא חשבתי שהשיחה תתארך אז נשארתי לדבר איתו באוטו (בניסיון לחסוך את המעבר מהדיבורית לטלפון וכו'). היתה שיחה ממש נחמדה על כל מיני שטויות יומיומיות, אבל נראה לי שמה שבאמת חשוב בשיחות האלו היא האווירה שנוצרת והיא היתה מוצלחת – אז מה טוב…

עם השני דיברתי בערך שעה אחרי הראשון, סיימתי להכין לי א.ערב מאוחרת והצטרפתי לשותפה שלי שראתה את הגמר המשעמם של מאסטר-שף (אבל אחרי יום עבודה כ"כ ארוך, אני לא מאוד בררנית… ). הפעם השיחה היתה באווירה לגמרי אחרת, איכשהו הוא הצליח להביע דעה מאוד החלטית על כל נושא שעלה ולרוב היא היתה מלווה בקמצוץ ביקורתיות ומתובלת בשליליות.
אחרי השיחה שותפה שלי החלה להתעניין בבחור (בכל זאת, נעלמתי לחצי שעה) ואמרתי שלה שהוא היה נשמע סבבה אבל בחור מאוד ביקורתי והיא צחקה עליי – הרי אני בחורה כ"כ ביקורתית בעצמי!
הסברתי לה שיש בעיני הבדל בין להיות ביקורתי בנוכחות אנשים שאתה מכיר לבין להיות ביקורתי ודעתני בשיחת הטלפון הראשונה עם בחורה שמעולם לא פגשת.
כנראה שגם אני לא עשיתי עליו רושם יותר מידי טוב ומאז אותה השיחה הוא לא התקשר (או שאולי הוא לקח קשה את ההדחה המוקדמת של ג'קי 😉 )

אבל הבחור הראשון כן התקשר שוב!

בחמישי בערב, שוב צילצל הטלפון עם מס' לא מזוהה אבל הוא היה נראה לי מוכר אז עניתי בפחות חשש (יש לי מנהג קלוקל של לא לשמור מס' טלפון של הבחורים עד לדייט עצמו…).
הפעם הוא צילצל בדיוק כשיצאתי מהאוטו וליווה אותי בטיפוס האלגנטי במדרגות (כן, אסמתית שעולה במדרגות בעודה מדברת בטלפון זה מחזה מרשים!). גם הפעם השיחה היתה נחמדה ומשעשעת קלות ובסופה הוא שאל מתי נפגשים. הוא אמר שלהערב כבר יש לו תוכניות (כן, כי אני אסכים להיפגש הערב כשהשעה 20:50 והגעתי לפני 15 דק' הביתה…) והציע להיפגש לארוחת בוקר.

כאן המקום לציין שלוקח לי זמן להתאפס על עצמי בבוקר ושאני שונאת לקום עם שעון מעורר בסופ"ש!

אבל הוא היה נשמע לי בחור נחמד והרעיון היה נשמע לי מעניין אז זרמתי 🙂

will davidson From riazzoli_blogspot

will davidson From riazzoli_blogspot

הדייט עצמו היה נחמד, השיחה זרמה לה מנושא לנושא, לא היו שתיקות מביכות ולא הצצתי בשעון בתקווה שהסיוט יגמר.
ונראה לי שגם לו היה נחמד (למרות שאני לא שותה חם ולא חובבת שוקולד ולא קמה ביקיצה טיבעית בבוקר).

אז מה דעתי על הקונספט של דייט לארוחת בוקר?
1. מדובר בדייט יחסית מושקע ומכיוון שלרוב הבחור משלם בדייט ראשון, כדאי לו לקחת בחשבון את ההוצאה…
2. יש אנשים שלא מתפקדים טוב בבוקר ולוקח להם זמן להתניע – אז שימו שעון לפחות לשעה וחצי לפני, שלא תגיעו עם קול שינה 🙂
3. מדובר בדייט יחסית ארוך (עד שמחליטים מה להזמין, עד שבאה מלצרית לקחת את ההזמנה, עד שמקבלים אותה, עד שאוכלים, עד שמזמינים חשבון, עד שמשלמים ועד שנפרדים – לא פחות משעה וחצי-שעתיים). אם הדייט מוצלח – זה זמן ממש סבבה, אם הדייט גרוע/משעמם – נדפקתם!
4. בגלל שהקונספט שונה קצת מדייטים אחרים, נראה לי שהוא גם לא מרגיש שבלוני ומאפשר לצאת מהרוטינה של שיחות הדייטים (אבל יכול להיות שזה היה קשור לדייט הספציפי הזה – מי יודע)

בינתיים לא שמעתי ממנו, אבל עכשיו רק שבת בלילה, נחכה ונראה…

Delight / Jamie Berry feat. Octavia Rose

והפעם, מוזיקה שעושה שמח בלב ומזיזה את הרגליים לכיוונים משעשעים 🙂

4 תגובות ל-“דייט לארוחת בוקר

  1. השאלה אם את רוצה שיתקשר….

  2. פינגבק: לילה, לילה… | +shloshim30

  3. פינגבק: 2013 מתה… | +shloshim30

להשאיר תגובה

