העתיד כבר כאן

אני לא יודעת איך זה קרה, אבל כבר 2013…
יותר גרוע מיזה – החודש הראשון של 2013 עומד להיגמר!
זה מרגיש כאילו העתיד שלי השיג אותי והוא קורה עכשיו לפני שהספקתי לחיות בהווה ולפני שהספקתי ליצור עבר משמעותי מספיק!

כל שנה זה מפתיע אותי מחדש, איך פתאום עוד שנה עברה.
כל שנה אני בשוק לגלות כמה זמן עבר וכמה דברים רציתי להספיק ולא הספקתי.
לפני שבוע וחצי-שבועיים, מצאתי חברת תיכון בפייסבוק, חברה שלא ראיתי מאז שסיימתי את הלימודים. היא עברה לארה"ב, למדה שם, התחתנה ויש לה ילדה חמודה (נראית 2 טיפות מים כמוה – מדהים ממש!). התכתבנו קצת כדי להשלים פערים והיא העזה להגיד שעברו כבר 13 שנה מאז שסיימנו תיכון!
מי אומר דבר כזה?!?!?!
התיכון נראה כאפיזודה רחוקה מאוד, אבל למה לכמת את זה לשנים?!?!? 🙂

Escape_by_Aurelia24

אין לי מושג איך הגעתי ל-2013, אין לי מושג לאן נעלמו כל השנים הללו, או יותר נכון – יש לי מושג ולא ברור לי למה זה קרה…
בדיוק היום לפני 10 שנים הייתי בבקו"מ וקיבלתי את החוגר מילואים שלי.
בדיוק היום לפני 10 שנים, אחרי 3 שנים ו-3 חודשים ויום בצבא, התחלתי את חיי האזרחיים. הייתי מלאת פחדים וציפיות, מלאת תוכניות אבל גם דף חלק, ובפעם הראשונה בחיי – בלי אף מסגרת. והייתי אבודה…
במשך חודשיים וחצי חיפשתי את עצמי, חיפשתי שותפים למסע שתכננתי לאחרי הצבא, חיפשתי הרפתקאות שיתאימו לאופי הלא הרפתקני שלי וחיפשתי את עצמי מחדש.
בדיוק היום לפני 10 שנים, גיליתי שכ"כ הרבה השתנה מאז שלבשתי את המדים, אבל לא השתנה מספיק…

10 שנים אני כבר באזרחות, איך לעזאזל זה קרה?!?!
10 שנים שאני בונה את עצמי בחיים של הגדולים, איך לעזאזל זה קרה?!?!
10 שנים שאני כבר גדולה, איך לעזאזל זה קרה?!?!
10 שנים… מי היה מאמין…

כמה פעמים / רפי פרסקי

"…כמה פעמים ספרת עד עשר 
כמה פעמים ושום דבר לא קרה…"

תגובה אחת ל-“העתיד כבר כאן

  1. הזמן עובר מהר כשניהנים. וגם כשפחות….

להשאיר תגובה

