דברים

דברים מוזרים, דברים רגילים, דברים משעממים, דברים מלהיבים, דברים מטרידים, דברים מנחמים, דברים מצחיקים, דברים מכעיסים, דברים קטנים, דברים גדולים, דברים חשובים, דברים מיותרים, דברים שכיחים, דברים של פעם בחיים…

דברים קורים מסביבי, אבל לא הרבה קורה לי.
אנשים עושים דברים, אבל אני לא עושה הרבה.
וכשלא קורים דברים ולא עושים דברים מיוחדים, אין על מה לכתוב…
אבל החלטתי לא להיכנע לחורף הגשום ולכתוב כאן על דברים שקרו…

דברים מוזרים
אני לא יודעת למה דווקא הסעיף הראשון עושה לי כ"כ הרבה בעיות…
ניסיתי וניסיתי, השארתי אותו לסוף, חזרתי אליו באמצע, חשבתי על כל מיני דברים, אבל אף אחד מהם לא נראה לי מספיק מוזר בשביל להיכתב כאן.
אולי זה הדבר המוזר שלי?!?!

דברים רגילים
לנסוע בבוקר לעבודה נחשב?

דברים משעממים
הסופ"ש שלי התחיל בהתמוטטות מעייפות בחמישי, טלוויזיה בשישי בבוקר בהמתנה לקופסאת הפתעה שלי מדיאט קולה, התעמלות, ביקור אצל סבתא, ארוחת ערב אצל ההורים, עיבוד תמונות בפוטושופ, עיצוב אלבום בלופה, ניקיון של הדירה, קצת עבודה, עוד קצת לופה וטלוויזיה וכתיבת הפוסט הזה…
כשכותבים את זה ככה, זה נשמע כאילו היה לי סופ"ש עמוס 😉

דברים מלהיבים
אני לא זוכרת אם כתבתי כאן על קורס עיצוב המוצר שלקחתי בשנה שעברה, אבל אין ספק שזה אחד הדברים המלהיבים שעשיתי. סופסוף מקום שנתן לי להתפרע קצת ולהוציא מעצמי את כל הרעיונות האלו שרצים לי בראש!

דברים מטרידים
הייתי באימון והתנגן השיר My Way של Frank Sinatra ולחלוחית הציפה את עיניי כי הדבר הראשון שצץ במוחי זה עד כמה השיר הזה מתאים לסבתא ושצריך להשמיע את זה בהלוויה שלה.
העניין הוא שסבתא חיה ובועטת…
אני מכינה את עצמי כבר הרבה שנים לפרידה הבלתי נסבלת הזו, והמחשבות האלו תמיד מתקיפות ומטרידות אותי במקומות הכי לא צפויים…

דברים מנחמים
גשם בחוץ, התנור דולק, השמיכה מלטפת, הסדרה האהובה סופסוף חזרה מחופשת החורף שלה, הדיאט קולה קריר ומרווה וליצדה חטיף משמין כלשהו…
(הסדרות עוד לא חזרו מחופש, אבל אני מבטיחה לענות על התיאור הנ"ל בעוד שבוע-שבועיים…)

דברים מצחיקים
חציל 🙂
ואין לי שום דבר להסביר, כי אין שום סיכוי שמישהו יבין…

things

דברים מכעיסים
כשהטלפון חוזר מתיקון ריק וערום והגיבוי מתגלה כשקר כלשהו.
כשהמחשב חוזר מתיקון וצריך להשקיע שעות בלהתאים אותו למה שאני רגילה.
כשאמא שלי מתחילה לחפור לי כאילו אני מטיפול פסיכולוגי ונעלבת מניסיונות ההתחמקות שלי.
כששותפה שלי עושה לי מסדר ניקיון אחר שניקיתי את הדירה, כאילו היא סמלת טירונות!

דברים קטנים
יש לי פטיש לא מוסבר לגרביים, זה המדף האהוב עליי בסופר, סופר-פארם, דלתא, המשביר וכו'.
אבל המגרה של התפוצצה ואני בדיאטת גרביים השנה.
אם רק הייתי מצליחה להמיר את הפטיש גרביים לפטיש גברים, אולי הייתי מתקדמת קצת בחיים…

דברים גדולים
אף פעם לא הייתי מאלו ששאפו לגדולות, מאלו שרוצים שדברים גדולים יקרו להם. הייתי בטוחה שהחיים שלי יהיו טובים, מספקים ורגילים, אבל לא גדולים.
וזה לא השתנה…
מה שכן השתנה זה שהחיים שלי אמנם לא רעים, אבל הם עדיין לא מספיקים רגילים ו/או מספקים. ועדיין אין לי מושג איך להגיע לשם…

דברים חשובים
ברקע, משודרת התוכנית 'אקסטרים מייקאובר'. למי שלא מכיר – תוכנית אמריקאית פלסטיקית על בניית בתים למשפחות שונות. בכל פרק יש משפחה עם סיפור יותר טראגי ומרגש מהקודם.
הפעם זה ספיישל חג המולד, בו בונים בית למשפחה שהיתה משפחת אומנה ל-30 ילדים ואימצה 5 מתוכם ובנוסף תורמת לקהילה ומפעילה עמותה כלשהי. בקיצור – צדיקים אמיתיים.
אני לא יודעת איך מגיעים לרמה כזו של נתינה ללא גבול, נתינה שהיא לפעמים אפילו על חשבון מה שאין לך.
אני לא בטוחה שהאקסטרים הזה כ"כ חיובי, אני בטוחה שמה שהם עושים חשוב, אבל לפעמים זה כבר ממש יותר מידי…
וזה עוד לפני שדיברתי על העיצוב הלא הגיוני והלא שימושי!
אז למה לעזאזל אני רואה את התוכנית הזו? אלוהים יודע…

דברים מיותרים
לפני שעה בערב התחיל לי עקצוץ באזניים.
רוב האנשים היו עוברים על זה לסדר היום כי זה לא משהו סופני וזה עובר אחרי שניה וחצי, אבל אני יודעת שככה זה מתחיל…
עיקצוץ באזניים הוא הסימן הראשון לאלרגיה המיותרת שתוקפת אותי בשנים האחרונות. זה מתחיל בלי שום אזהרה באוזניים ומשתלט על כל הגוף.
כן, אני יודעת – לא הדבר הכי נחמד לקרוא, אבל ללא ספק הדבר הכי מיותר שקורה לי.
במיוחד באמצע החורף שהוא לא עונת מעבר!!!

דברים שכיחים
כרגע, אני לא יכולה לחשוב על משהו יותר מתאים מהסעיף הקודם, לצערי…

דברים של פעם בחיים
התפרסמה הסופ"ש ב-Ynet כתבה על 10 מקומות שכדאי להיות בהם פעם בחיים.
באחד מהם כבר הייתי – איסלנד! (והלגונה הכחולה לא כזו מדהימה כמו שכתוב שם)
ואני בחיפוש אחר המקום הבא…
חשבתי על קנדה, אבל אז קראתי על הרכבת הטרנס-סיבירית ומשהו נדלק!
אולי זה לא יקרה בקרוב (ואולי לא יקרה אף פעם), אבל אין ספק שאני מקווה שזה יהיה עוד דבר של פעם בחיים להוסיף לרשימה 🙂

יאללה, ז'ילרג'י ולישון…

דברים בלחש / כנסיית השכל

לדעתי, הכנסייה היא טעם נרכש, טעם שצריך להתרגל אליו, אבל מילת המפתח היא צריך!

2 תגובות ל-“דברים

  1. רשומה חביבה ביותר!

להשאיר תגובה

