סוף העולם

אז סוף העולם לא הגיע – איזו הפתעה…

עבר עליי שבוע קשה, חצי שבוע הייתי כמעט חולה וחצי שבוע חולה.
כמעט חולה זה המצב המעצבן הזה שבו את/ה יודע/ת שעוד מעט המחלה מגיעה אבל הסימפטומים עדיין לא מצדיקים הברזה רישמית מהעבודה. הגוף מתחיל להיות חלש, עייף ומסכן אבל זה לא מספיק כדי ששאר העולם יאשר שאת/ה חולה.
לפעמים הכמעט חולה נגמר במפח נפש – בריאות מלאה בלי היכולת לנוח.
ולפעמים הוא נגמר בקריסה טוטאלית – צננת / שפעת או כל מחלה חורפית אחרת שבה הרופא מאשר לך להישאר מתחת לפוך לכמה ימים.
הגעתי לרופא לקחת ימי מחלה אחרי 3 ימיים של 'כמעט חולה' ועוד יום וחצי של 'חולה'. הוא הסתכל עליי ואמר: "ואוו, את נראית ממש חולה!".
אני ממש מחבבת את הרופא הזה, הוא מבין עיניין 🙂
אחרי 3.5 ימים מתחת לפוך, אני שמחה לבשר שאתמול צמצמתי משמעותית את כריתת יערות הגשם בברזיל והיום כבר כמעט שלא נכרתו יערות בגללי!

soon-attractive-again-get-well-ecard-someecards

מעבר לצננת הקשה שליוותה אותי השבוע, לא היה לי כוח לכלום…
התעלמתי באלגנטיות מהמיילים של חברת הספיד-דייטינג המבקשים ממני סופסוף לסמן את בחירותיי – מצטערת, אין לי! היו 11 דייטים ראשונים שלא עברו לסיבוב הבא…
לא חיפשתי דייט נוסף למרות שהקול שלי קיבל גוון צרוד-סקסי, כי למי יש כוח כשהאף נוזל, הראש כואב והאוזניים סתומות?!?!
לא חיפשתי עבודה חדשה כי השוק במיתון וגם ככה בכל מקום שאני מתקבלת מקפיאים את התקן שנייה לפני החתימה…
ולא השלמתי מספיק שעות סדרות/סרטים כי האינטרנט שלי התחיל לעשות בעיות (כנראה שהלך הראוטר). שותפה שלי היתה אמורה להתקין היום חלופי בזמן שאני בבר-מצווה משפחתית (היה נחמד, אך מעייף במיוחד) אבל כמובן שזה לא קרה…
בקיצור, עכשיו שחוש הריח שלי חוזר לאיטו, אני יכולה לחזור לפעילות מלאה 😉

שלשום, חברה שלי נקלעה לתאונת דרכים. רכב נכנס בה מאחור והיא נכנסה ברכב אחר, כרית אוויר נפתחה, משקפיים נשברו, בית חולים, חבלות קלות וכו'.
חברה משותפת התקשרה לספר לי ולשאול אם יש לי רעיון לשיר שיעודד אותה.
הציעו לה את היי שקטה של ריקי גל ואחרי שקראתי את המילים הסכמתי שזה שיר עידוד מצויין, אבל חיפשתי משהו מצחיק שיעלה חיוך על פניה.
ואז נתקלתי בקטע הבא:

!You DON'T NEED A Boyfriend To Feel Good

מה אני אגיד לכם, לא יכולתי לשלוח לה את זה כי אני לא בטוחה שהיא היתה לוקחת את זה ברוח טובה, אבל זה קורע!
ברור לי שגם אני לפעמים נופלת לבור הזה, אבל קצת הומור עצמי לא הזיק לאף אחד…
בטח לא אחד כזה ששם את הדברים בפרופורציה הנכונה 🙂

 

וכדי להירגע אח"כ, יש גם את היי שקטה…

היי שקטה / ריקי גל

נ.ב.
סיימתי את הספר…
היה שווה את המאמץ, אבל אני מוכרחה להודות שלא בטוח שהייתי מצליחה להתחבר אליו בכל מצב רוח…

להשאיר תגובה

