הנרות שלי

החלטתי לכתוב פוסט מיוחד לכבוד החג ולהדליק כאן 8 נרות…

נר 1
החגים הישראלים/יהודיים הם החגים הכי משפחתיים שיש…
נראה לי שכד השמן הספיק ל-8 ימים כדי שנוכל להרבות בהדלקות נרות משפחתיות, לאכול סופגניות ולביבות, לזייף בקול גדול ולדרדר משפחות שלמות להימורים בלתי חוקיים.
מה אני אגיד, אנחנו לא משפחה מוזיקלית במיוחד, אבל אנחנו ממש טובים בהימורים על מטבעות שוקולד!

נר 2
חנוכה זה חג האורות, אבל בעיקר חג המורות…
כמה ימי חופש יש למורות בשנה? 80?!?!?
אין ספק שזו עבודה קשה ושוחקת שלא הייתי שורדת בה יום אחד (טוב, אולי יום אחד כן, יומיים בטוח לא!), ואני לא פותחת עיניים על המורות מצרות עין זה לגמרי מקנאה!
גם אני רוצה חופש!

נר 3
בשנתיים-שלוש האחרונות סיימתי לחתן את רוב החברות שלי והתחלתי להיות מוקפת בשיחות על הריון, לידה וילדים.
לכבוד חג החנוכה ויום הולדת שנתיים של בת של חברה, הוזמנתי להדלקת נרות עמוסת ילדים. היינו 8 מבוגרים על 6 ילדים.
והיה רועש.
ומבולגן.
ושמח.
ומתיש…
ככה זה כשמשחקים עם ילדה בת שנה וחצי במשך כחצי שעה, מנסים להשלים פערים עם המבוגרים והופכים לחברה החדשה והכי טובה של ילדה בת 3.5 לכשעה נוספת…
תינוקות לא ממש מעניינים אותי, אבל תנו לי להשתטות עם ילדים קטנים והכל טוב 🙂
לפעמים נראה לי שאני מפתיעה אנשים כשאני מצליחה להתחבר ככה לילדים. אולי כי אני מקרינה רצינות, אולי כי אני נראית מרוחקת לפעמים ואולי אני סתם מדמיינת…

נר 4
ביום שלישי קיבלתי מתנה מאחותי את הספר "הדודה שלי מרחוב הנביאים"!
כן, כן, אם עד עכשיו אימצתי ילדים של חברים כאחיינים, מסוף יוני אני אהיה דודה אמיתית!!!
כולם אומרים שאין כמו להיות דודה ושזו הפוזיציה הכי טובה – רק פינוקים וכיף, ונראה לי שזה גם מוריד ממני לחץ מכיוון ההורים (ובקרוב גם שאר המשפחה – ייקח עוד שבועיים-שלושה, עד שהיא תפיץ את הבשורה). !win win situation
ועוד יתרון, יש לי תירוצים בלי סוף להכין דברים ולהתנסות בעבודות יצירה שונות ומשונות 🙂

נר 5
ביום חמישי השתתפתי בספיד דייט.
כל החוויה הזו היתה הזויה…
הגענו לאיזה בר/בית קפה באמצע ת"א, חבורת אנשים מובכים שעולים לקומה השניה בהתגנבות יחידים, מקווים שאף אחד לא יזהה אותם בדרך ויותר מהכל – לא לראות פרצוף מוכר באירוע.
ואם כל הסיטואציה לא מביכה מספיק, בכניסה דוחפים לך פתק הסבר, עט, כוס משקה ומצלמה בפנים כדי שאנשים יזכרו איך נראית כשהם מסמנים אותך באתר.
ואז מחכים…
וכמו בכל מסיבת כיתה, הבנות מסתודדות בצד אחד של החדר והבנים מתגודדים בצד השני.
כולם בוחנים את כולם, כולם מנסים לאתר את הפוטנציאלי/ת…
ומה אני אגיד, לא היה שם פוטנציאל…
7 דקות יכולות להיות קצרות מאוד, אבל הן גם יכולות להיות ארוכות כמו 7 שנים מול הבן-אדם הלא נכון. והיו שם כמה הזויים…
הצד החיובי של ההתנסות: בשעה וחצי-שעתיים הייתי ב-11 דייטים!

Meme Speed Dating TimeSoak Dot Com

נר 6
איך יודעים שקוראים ספר טוב? כששעות השינה מתמעטות והמשפט "רק עוד פרק אחד" נשמע יותר מידי פעמים…
אני קוראת בתקופות, יש תקופות שאני לא מסוגלת לפתוח ספר ויש תקופות שאני פשוט מאבדת את עצמי בתוך דפים ועלילות דימיוניות.
בזמן האחרון קרה לי משהו שלא קרה לי אף פעם, זנחתי כמה ספרים שלא יכלתי להתגבר עליהם או לסבול את המשך הקריאה. עד לא מזמן הייתי ממשיכה לקרוא גם כשהספר היה סתמי או משעמם, נותנת לו עוד צ'אנס ועוד צ'אנס, אבל בזמן האחרון אין לי סבלנות.
הספר גחליליות (שהזכרתי בעבר) כמעט כבר נזרק לערמת הנטושים שאולי אני אחזור אליהם אח"כ, אבל משום מה המשכתי להתעקש עליו. אולי כי הוא היה מוזר ומושך, אולי כי חשבתי שמאחורי הבילבול של החצי הראשון שלו מסתתר משהו ואולי כי משהו בו הרגיש לי כ"כ דומה לעצמי למרות שהכל כ"כ שונה ממני…
נשארו לי עוד 54 עמודים ואני מנסה להתגבר על הדחף לקרוא בו בשעות לילה מאוחרות אלו, ע"ח שעות השינה המעטות שלי. אתמול הצלחתי, נראה מה יהיה היום…

נר 7
אתמול הייתי ב-2 הדלקות נרות,
1 מאולתרת אצל סבתא – ביקרתי בבוקר, נשארתי לצהריים ומה – שנשאיר אותה להדליק נרות לבד?!?! 😉
ו-1 אצל חברה שהיתה הזויה במיוחד.
אמא שלי עובדת סוציאלית, וכל חיי גדלתי עם המושג שאבא המציא: "הסוציאליות" שיוחס לחברות שלה שנפגשות וטוחנות וטוחנות וטוחנות, ופתאום מצאתי את עצמי בנעליים שלו, ערב שלם עם חבורת עובדות סוציאליות (ופסיכולוגית אחת בהתהוות) שטוחנות כל מילה שנאמרה להן למוות, מנתחות כל דבר שהדייט שלהן עשה כאילו הוא אחד המטופלים שלהם ומצליחות להדביק לבחור המסכן אבחנות פסיכולוגיות/טיפוליות בהחלטיות מקצועית.
הבחור המסכן הספציפי שנצלב נשמע הזוי גם בלי שהן יצטרכו להמציא את זה, אבל כשאתה יוצא עם בחורה שרוטה עם "רישיון" לניתוח יתר – אין לך סיכוי…
אחרי שעתיים וקצת של פרצופים משועממים והמומים (מה לעשות, לא הצלחתי להתגבר על עצמי), פרשתי.
היום כבר קיבלתי התנצלויות על הסבל והשעמום.
נראה לי שאני לא הוזמן למפגשים מרובי עו"סיות בעתיד 🙂

נר 8
בישראל אין לנו מספיק שירי חנוכה מצחיקים, אבל האמריקאים ממש טובים בזה…
אז לכבוד הנר ה-8, הינה מקבץ שירי חנוכה משעשעים…

Rocky Hora Chanukah Song

Chanukah Song / Adam Sandler

You Gotta Fight For Your Right To Dreidel

יש עוד מלא, אבל נשמור אותם לשנה הבאה 🙂

2 תגובות ל-“הנרות שלי

  1. פינגבק: סוף העולם | +shloshim30

  2. פינגבק: שנה חדשה הגיעה | +shloshim30

להשאיר תגובה

