דייטים

אחרי תקופת יובש די ארוכה, בה הוצאתי את עצמי מהמשחק במודע – חזרתי!

בחור א' – ילדון בן 28 (ממרומי גיל 31.5, 28 זה ילדון 🙂 ) שהתכתבתי איתו בעבר ואולי אפילו דיברנו, אבל לא יצא מזה משהו.
בחור ב' – ירושלמי בעל שורשים קיבוצניקיים שנשמע כמו בחור ממש נחמד.
אז לאן כל זה הלך?

בחור א', בחר להיצמד באדיקות לתקשורת באמצעות וואטס-אפ בלבד, וגיליתי שזה אפילו יכול להיות יותר מעצבן מסמסים! כי כאן גם מצפים ממך להיות זמין כל הזמן ורואים מתי ראית את ההודעה האחרונה.
אחרי שלא הסכמתי להיפגש איתו במוצ"ש בשעת לילה מאוחרת, הייתי בטוחה שהבחור ייעלם – אז זהו שלא…
הבחור המשיך להציף אותי בהודעות מעוררות השראה: "הי, מה עושה?" וכשלא עניתי הוא התקיף אותי בשנייה שנכנסתי לאתר.
בסוף הסכמתי להיפגש ואפילו קבענו לשלישי. בשלישי אחה"צ הוא סופסוף גילה שהסלולארי שלו יודע גם להתקשר והתחלנו לדון בפרטים. הוא הציע 2 חלופות: בית קפה או שהוא יבשל א.ערב אצלו. מעניין למה העדפתי את חלופה א'…
סגרנו על 19:30-20:00 ואז: "רגע, תני לי לבדוק כמה דברים ואני חוזר אלייך"
בסביבות 19:10 שלחתי לו הודעה "מה הוחלט?" והוא: "מצטער, כואב לי הראש וקיוויתי שזה יעבור"
וכך זכיתי לערב חופשי שהיה כ"כ נחוץ 🙂
מאז הוא באופן עיקבי שולח לי הודעה בכל ערב בסביבות 21:30-22:30 "מה עושה?" ומכיוון שנמאס לי, אני באופן קבוע מסננת…

rainy days

בחור ב' דווקא התחיל טוב 😉
היתה לנו שיחה נחמדה וזורמת שבסופה קבענו להיפגש. הוא הציע להגיע למרכז ואני הערכתי מאוד את ההשקעה…
ברביעי בערב, אחד הערבים היותר גשומים שיכלנו למצוא, נפגשנו בבית קפה חביב.
הבעיה עם שיחות טלפון זורמות היא שלפעמים קשה מאוד לשחזר את ההרגשה בדייט ראשון, ואכן ההתחלה היתה קצת צולעת אבל בסה"כ היה נחמד.
אבל מה אני אגיד, בשביל נחמד לא יוצאים מהבית באמצע סופה!
כנראה שההרגשה היתה הדדית כי גם הוא סגר את הדייט בשתיקה רועמת ומאז נעלמו עקבותיו.
מצד אחד – חבל, כי דווקא פיתחתי ציפיות לפני הדייט…
מצד שני – לא נורא, לצערי הוא נראה בדיוק כמו התמונה היחידה מבין ה-3 שהוא העלה שבה הוא נראה רע…

מסקנות:
1. דייטים זו עבודה מאוד קשה!
2. חייבים לדבר לפני דייט, אי אפשר להסתפק בסמסים/וואטס-אפ!
3. לא התגעגעתי, אבל לפעמים זה לא כזה נורא…

אז מה בתוכנית לשבוע הבא?
20 דייטים!
נרשמתי עם 2 חברות לספיד-דייט ומסתבר שזה כולל ממש הרבה דייטים 🙂
חשבנו שזה יהיה ממש מצחיק וככה גם נוכל לחלוק חוויות על אנשים שאנחנו "מכירות"…
בקיצור – חוויות! יש למה לחכות 😉

לא יודעת למה, אבל דיוויד בואי מתאים לי לאוווירה הסמי-חורפית הזו…
אמנם הרבה יותר ארוך מהרגיל – אבל באמת שצמד הדי-ג'ייז Soulwax, שהם גם שני אחים בלגים, שהם גם 2manydjs עשו עבודה טובה!
ושוב, תודה רבה לגיא חג'ג' ולטור השבועי המעולה!

Radio Soulwax

RSWX presents Dave from Radio Soulwax on Vimeo.

2 תגובות ל-“דייטים

  1. ספיד דייט…..מעניין. לפחות יהיה לך נושא לרשומה הבאה

להשאיר תגובה

