הפרעת קשב

שמתם לב איך לכל אדם שני יש הפרעת קשב?
אני כבר שנים חושבת שיש לי אחת או שתיים, אבל אף אחד לא מצליח לאבחן אותה…

אבחנתי את עצמי כבעלת דיסלקציית דיבור.
זה המצב בו אתה אומרת משהו אבל חושב שאמרת משהו אחר. לפעמים אנשים יתקנו אותך וככה תעלה על זה ולפעמים לא תגלה את הטעות…
אבל אחותי ואמא שלי טוענות שאין דבר כזה והן במקצוע אז אסור לי להתווכח…

תוסיפו לזה שגיאות כתיב הולכות ומתרבות (תודה לאל על SPELLER) ותגידו לי אם אני לא צודקת?!?!?
שוב, לטענת המומחיות, הכל בסדר, זה נורמלי לגמרי שיהיו שגיאות כתיב כשעייפים ואולי אני חושבת יותר מהר ממה שאני מדברת/כותבת…
גם האיבחון-תרגול שאחותי עשתה לי לא עלה על כלום…

מעבר לזה, היכולת שלי להתרכז בדבר אחד הולכת ופוחת עם השנים.
פעם, הייתי יכולה לצפות בטלוויזיה או בסרט וזהו, אבל כיום – זה פשוט לא מספיק!
לדוגמא עכשיו, אני יושבת מול הטלוויזיה ורואה סרט, אוכלת א.ערב, כותבת את הפוסט הזה, מציצה בעוד 3 אתרים אחרים במקביל (פייסבוק, YNET והחצי השני), בודקת מיילים מידי פעם ושולחת הודעות בוואטס-אפ כשצריך.
אם לא הייתי כותבת את הפוסט הזה עכשיו, כנראה שהייתי גם משחקת ספיידר-סוליטר בטלפון במקביל.
רוב הזמן אני חושבת שמבחינתי אפשר לחזור לתסכיתים, כי במילא אני בדר"כ רק מקשיבה לסרטים/סדרות…

multitasking

בינינו, זה יותר שכיח עם הסמארטפון, אבל גם זה כבר קרה לי 😉

בעוד אני כותבת את הפוסט הזה, עלה מולי בחור באתר.
אני חושבת שדיברנו כבר לפני כמה חודשים, אבל בינתיים החלטתי לא לסנן…
אחרי הודעה וחצי, עברנו לצאט ואחרי "מה המצב?" "הכל טוב, ואצלך?" "אחלה", הגיעה שאלה שעדיין לא ניתקלתי בה: "שנעבור לוואטס-אפ?"
זו דרך חדשה לבקש מבחורה את מס' הטלפון שלה?
ואם כבר יש לך את המס', למה לא לדבר?
כלומר, גם לי יותר קל למקבל (לראות סרט, לכתוב כאן ולענות לשאלות בוואטס-אפ), אבל זה נראה לי קצת מוזר… אבל שוב – אני זורמת (לפחות בשלב הזה 🙂 )

אז כפי שניתן להבין, הכרחתי את עצמי היום סופסופ לקפוץ חזרה לביצה.

ואמנם האתר עבר מתיחת פנים, אבל הביצה נשארה ביצה…

עכשיו ברצינות, שאלות כמו: "מתי הייתי בקשר לאחרונה?" הן שאלות לוואטס-אפ?!?!?
מה נסגר עם אנשים?!?!? זו השאלה הראשונה שאתה רוצה לדעת אחרי "מאיפה את במקור?"?!?!?
לא יודעת, אולי אני הבעייתית, אולי אני הצהרתי מוקדם מידי שאני "זורמת" – כשבפועל אני ממש לא, אבל כל הסיפור הזה מוזר לי מידי. מוזר וממש לא נוח….

You And I / Wilco

נ.ב.
נזכרתי למה זה לא המשיך עם הבחור… "מה את עושה עכשיו?" "רוצה להיפגש?"
תתחיל מ"ערה?" ותחסוך לכולנו…

תגובה אחת ל-“הפרעת קשב

  1. פינגבק: דייטים | +shloshim30

להשאיר תגובה

