רוחות מלחמה

מה אפשר להגיד?
בכל הערוצים הפרשנים מבלבלים את המוח על אותם דברים כבר למעלה מ-3 ימים, וזה לגמרי לא אשמתם – מה כבר אפשר לחדש?!?!
הפייסבוק מלא בסטאטוסים ציוניים מחד וציניים מאידך, וזה לגמרי לא אשמתנו – אם אנחנו לא מגוייסים על מדים, אנחנו מתגייסים על אזרחי!
והנה גם אני נרתמת למצב ומקדישה פוסט שלם למלחמה המתהווה…

אני לא באזור הטילים, אבל מרחוק אני שומעת את הדי האזעקה של ת"א ואפילו את הבום שהתלווה אליה היום.
אני לא באזור הטילים, אבל כל רעש של אופנוע מתרחק "מעמיד" לי את האוזניים ומחזיר אותי ליום הראשון של מלחמת לבנון השניה – אז הייתי סטודנטית בטכניון שהתעוררה לקול נפץ ובית רועד, שרדתי שם כמה מטחים וביחד עם כל הסטודנטים ברחתי הביתה בהפוגה הראשונה.
אמנם ביקרתי בחיפה מס' פעמים כדי לאסוף דברים הכרחיים ולבדוק שהכל בסדר, אבל את רוב הזמן העברתי בביתי המוגן – אבל זה יותר ממה שרוב חברי התל-אביבים חוו…

אז מה עושים?
בודקים חדשות, מפיצים מידע בפייסבוק, מתכננים לצאת לבלות ומבטלים בגלל המצב ובעיקר בגלל המיגרנה וכותבים כאן מלא שטויות…

750Rockets From Gaza

הלוואי שהיה מה לראות בטלוויזיה להעביר את הזמן…

לילה טוב ושקט לכולנו 🙂

Boom Boom Pow / The Black Eyed Peas

כי קצת נמאס לי מכל השירים המלנכוליים ברדיו…

להשאיר תגובה

