מחשבות

ראיתי עכשיו סרט דוקומנטרי בערוץ 2 על מישהי שהחליטה לתבוע את אבא שלה בתביעה אזרחית על ניצול מיני, אחרי שזכתה במשפט הפלילי אבל הוא קיבל רק 3 שנים. היא החליטה לתעד את כל המסע שלה במקום לכתוב יומן, כפי שעשתה שהיתה קטנה.
במהלך כל הסרט רואים עליה עד כמה הדבר הנורא הזה "שרט" אותה ועד כמה הכישורים החברתיים שלה איומים. באחת הסצנות היא יושבת אצל הפסיכיאטרית שלה (אולי היא היתה פסיכולוגית, לא סגורה על זה) והן מדברות על רשימת דברים שקשים לה והיא צריכה לדרג אותה מהקל לקשה. ללחוץ יד לגבר היה במקום השני (קל יחסית), אח"כ סימולציית דייט והכי קשה היה לצאת לדייט. אבל אחרי התחמקויות ותירוצים היא יוצאת לדייט.
היא מגיעה לדייט עם התרמיל הגדול שתמיד תלוי לה על הגב, מבועטת שמא הוא ירצה לגעת בה ומצחקקת בעצבנות מכל דבר. הדייט נגמר בניסיון חיבוק מצידו והושטת יד מצידה ואז בכי אדיר בבית כי הוא בחור אופטימי והיא לא מסוגלת להיות עם מישהו שלא יבין לעולם עד כמה היא שרוטה.

image

למה אני מספרת את כל זה?
לא רק כי סרט נוגע ללב, אלא כי במשך כל הצפיה בסרט חשבתי עד כמה היא שרוטה כתוצאה ממה שעשו לה ועד כמה אני שרוטה ולא יודעת למה…
תודה לאל לא עברתי את הזוועות האלו, אבל עדיין אני לא מסוגלת לתת למישהו להתקרב אליי. עדיין אני לא מצליחה להוריד את החומות. עדיין לא מצליחה להביא את עצמי לסיטואציה שאולי יקרה משהו.
מגע לא בא לי באופן טיבעי, סיטואציות אינטימיות שלאחרים נראות כדבר יומיומי מעוררות בי סוג של פחד לא מוסבר והמסכה הגדולה שאני עוטה על עצמי מוסרת רק לעיתים רחוקות מאוד.

אין לי מושג למה, ואולי בגלל זה גם קשה לי כל כך למצוא את הפתרון.
אין לי מושג אם יש בכלל פתרון ואם יש, אם אני אוכל להתמודד איתו…

מצאתי את עצמי שוקעת בכל המחשבות האלו במקלחת והחלטתי לדחות את השינה בעוד קצת ולהעלות אותן על הכתב (סוג של). אולי לכתוב את זה ישחרר אצלי משהו, אולי תגיע מזה איזו תובנה ואם לא, לפחות סופסופ הצלחתי להגיד כאן משהו אמיתי ומשמעותי…

ליל מנוחה וחלום / הכבש השישה עשר

להשאיר תגובה

