כלום לא קורה…

גם הפעם החלטתי להפוך את הסדר ולבקש מכל מי שקורא את זה ללחוץ על פליי ולהינות מהשיר כסאונד-טרק לפוסט…

כלום לא עצוב / אביתר בנאי

יש שבועות כאלו שכלום לא קורה בהם ויש שבועות שהכל קורה בהם בבת-אחת.
לפעמים אני משוועת לשבוע שלא יקרה בו כלום ויש שבועות שהכל מת ואני מתה שיגיע כבר שבוע עמוס בטירוף…

השבוע היה שבוע קצת מוזר, הוא לא היה שבוע ריק ולא שבוע מטורף אלא מעין שעטנז מוזר.
מצד אחד, לא השתנה כלום וכרגיל לא קורה אצלי כלום במישור הרומנטי, ככה שמהכיוון הזה כלום לא קורה.
מצד שני, התחלתי פרויקט חדש ודי מעניין בעבודה וסופסופ הפרויקט בהתנדבות שלי נכנס להילוך גבוה, ככה שמהכיוון הזה היה שבוע די מטורף.
מצד שלישי, כשניסיתי לחשוב על מה לכתוב היום, לא עלה לי שום רעיון. נמאס לי לכתוב על כמה כלום לא קורה (במיוחד כי זו לגמרי אשמתי…) וקצת משעמם אותי לכתוב עם ההתפתחויות בעבודה ובהתנדבויות (גם כי הניסיון לכתוב בעמימות ומבלי לתת פרטים מזהים סתם יוצא מסורבל ולא ברור…).
מצד רביעי, אני מנסה לעמוד בהתחייבות שלי כלפי עצמי וכלפי הקוראים המסורים והמגיבים העוד יותר מסורים (תודה טל!) ולכתוב כאן פעם בשבוע.
מצד חמישי, מי לעזאזל רוצה לקרוא פוסט שלם על כלום ושום דבר?!?!?

אני מקווה שמזג האוויר החורפי וריח הגשם באוויר ייתן לי השראה להזיז את עצמי גם במישור הרומנטי ואלי יהיה לי משהו מעניין לכתוב כאן בשבוע הבא…

16 house From riazzoli_blogspot

שיהיה לנו חורף נפלא!
(From Riazzoli.blogpost.co.il)

להשאיר תגובה

