סוכות ב'

לפני כמה ימים חגגו 21 שנה לאלבום Nevermind של נירוונה וציינו שבמכתב התאבדות של קורט קוביין הוא ציטט שורה משיר של ניל יאנג:

"עדיף להישרף מאשר להתפוגג"
"It's Better to burn out, than to fade away"

ולאחר מכן השמיעו את גירסת הכיסוי של ה- Chromatics והתאהבתי (תודה לאל על Shazam!)
אז אולי קורט קוביין לקח את השיר הזה לקצה, אבל נראה לי שהוא הפסקול המתאים ביותר לפוסט הזה.
(הפעם החלטתי לנסות משהו חדש אז אם אתם קוראים את זה, בבקשה תדליקו את הרמקולים, תלחצו PLAY ותזרמו איתי…)

Into the Black / Chromatics

זה קורה לפעמים שאחרי העליות הגדולות מגיעות ירידות חדות (חוץ מחיפה, שם אחרי עלייה יש עוד אחת…), אבל לפעמים אחרי עלייה מגיע מישור, רמה ישרה ושטוחה…
את הירידות הגדולות אני כבר יודעת לזהות, מעין חור גדול ששואב אל תוכו הכל, לא בא לי לראות אף אחד וגם השינה בורחת ממני. השיטה שלי להתמודד עם זה היא לתת לזה להשתלט ואז זה עובר מהר, לפעמים למחרת ולפעמים אחרי עוד יום-יומיים… בכל מקרה זה לא מפריע ביום-יום, רק בלילות…
הבעיה עם המישורים האין-סופיים האלו שלוקח זמן עד שאתה מבין שהגעת למישור והנוף לא עומד להשתנות בקרוב.
הבעיה השנייה עם המישורים האלו שעדיין לא פענחתי איך לחצות אותם מהר ומבלי להירדם על ההגה…
ניסיתי את שיטת הירידות, לשקוע ולחכות שהשינה תבוא, אבל היא לא עובדת.

כמו בפאטה מורגנה, אני רואה מרחוק ירידה גדולה ולחלוחית קטנה מופיעה, אבל איך שאני מתקרבת אליה, היא נעלמת מאחורי קיר אבק עצום.

endless_road_by_ananyana-d4j4zq5

Endless Road by Ananyana

נמאס לי מהלבד הזה אבל גם נמאס לי להעמיד פנים כשאני עם אחרים.
       נמאס לי שיכולים לעבור ימים שלמים בלי שמישהו יתקשר אליי ומבלי שאני אתקשר.
              נמאס לי שאין לי מושג מה לעזאזל אני עושה, שאין לי מושג מה אני אמורה לעשות
               ושאין לי מושג איך להסביר את זה.
                       נמאס לי לכתוב כאן את מה שאני מרגישה כי אין לי מושג איך להגיד את זה.
                               נמאס לי להתלונן על דברים שאני לא מצליחה לשנות.
                                      ונמאס לי להרגיש שלא מספיק לי…

2 תגובות ל-“סוכות ב'

  1. פינגבק: כלום לא קורה… | +shloshim30

  2. פינגבק: שינוי | +shloshim30

להשאיר תגובה

