יותר מחודש…

לפני קצת יותר מחודש (טוב, זה כבר יותר קרוב לחודשיים) נתקלתי שוב בקיר מאוד מאוד גבוה, ולמרות שאני משתדלת לעבוד על שרירי הידיים שלי, לא הצלחתי לעבור אותו…
אז החלטתי לחכות…

בהתחלה חיכיתי לחידוש הכוחות שלי, אולי אחרי מנוחה קצרה אני אצליח לגייס מספיק כוחות כדי לטפס מעל הקיר הגבוה הזה…
אח"כ גיליתי שמה שיש מאחורי הקיר הזה לא כ"כ מעניין אותי ולכן הקיר כבר לא כ"כ מפריע לי, אז החלטתי פשוט להתעלם מקיומו…
ואז התקרבו החגים, ומי לעזאזל יוצא לטיפוס על הקירות לפני החגים?!?!?

אבל בשבוע שעבר קיבלתי נזיפה מחברה, ולטענתה לא יכול להיות שיש קיר לפניי שמסתיר לי את הנוף ואני מתעלמת ממנו! (טוב, היא לא ניסחה את זה ככה, אבל העיקרון היה דומה 🙂 )
אז היום החלטתי לנסות לראות אם יש לבנים רופפות בקיר ואולי אפשר להציץ דרכו במקום לנסות לטפס מעליו…

Climbing_Brick_Wall

אז הצצתי ו…
תכלס, לא השתנה כלום…
אותם פרצופים, אותם טקסטים משעממים, אותה תחושה שעולה לי במעלה הגרון, אותו הדבר…

ועולה השאלה אז למה אני ממשיכה?
אולי זה פשוט לא בשבילי?
למה אני כ"כ מפחדת? מפחדת ללכת על זה בכל הכוח ומפחדת לוותר… מפחדת להרגיש ומפחדת להודות שלא בא לי להרגיש… מפחדת שמשהו יקרה ומפחדת שכלום לא יקרה…

הצצתי מעבר לקיר הענק ומישהו אפילו אמר לי שלום והאינסטינקט הראשוני שלי היה להחזיר את הלבנה למקום וללכת משם…
לעשות את עצמי כאילו לא ראיתי…
ואם כבר ראיתי, אז למצוא על מה לפסול…
ואם כבר לא לפסול, אז להשהות את התגובה כי אולי הוא ימשיך הלאה…
ואם הוא לא המשיך הלאה, אלוהים יודע מה יהיה השלב הבא שלי…

מה לעשות, אני שונאת קירות, אבל בינתיים כנראה שאני יותר שונאת לטפס עליהם…

יהודית רביץ / לכי אל הים

כמובן שאיך שיצא הדיסק החדש של יהודית רביץ רצתי לקנות אותו, אבל הייתי צריכה לחכות לפוסט המתאים כדי לשלב את השירים המעולים שלה…

וכל גל שמגיע
ייקח ממך פיסה של עצב
ויפציע אור של חיוך על פנייך
ותלכי משם

להשאיר תגובה

