תקלה חמורה

לאחרונה קרו לי 2 תקלות חמורות שהשפיעו רבות על חיי:

1. לפני שבועיים הנייד שלי התחיל לכבות את עצמו בלי סיבה…
ואז הגיעה התקלה הגדולה ביותר- שלחתי אותו לתיקון 😦
אין דבר יותר ידוע מאשר "נייד שנכנס לתיקון, חוזר עם המון בעיות שלא היו לו קודם", אבל נפלתי למלכודת הזו וכך נשארתי 3 ימים עם נייד שכל מה שהוא יודע לעשות זה להיות טלפון (אני חייבת להודות שיש בזה משהו מאוד משחרר!) וכשקיבלתי בחזרה את הנייד החמוד שלי, הוא חזר ערום, "מתוקן" ועם כל מיני תופעות מוזרות שבשלב זה החלטתי להמשיך להתעלם מהן…

2. לפני שבוע, הלפטופ שלי החליט להראות לי צדדים פחות יפים שלו…

אני לא יודעת אם יצא לכם להיתקל במסך הזה, אבל כשהמחשב ממציא תירוצים למה הוא נכבה – זה לא סימן טוב! וכשהתירוצים חוזרים על עצמם בקצב הולך וגובר – המצב ממש ממש גרוע!
אז בלית ברירה, המחשב נשלח לתיקון ועכשיו אני עם מחשב ישן ומקרטע ששניה לפני שיצא לפנסיה הועבר אליי עד שיחזור מחשבי הישן והטוב… (תחזיקו אצבעות שהטכנאי עשה גיבוי לכל מה שהיה לי עליו כמו שהוא הבטיח, אחרת לא נראה לי שיהיה מי שימשיך לכתוב את הבלוג הזה…)

מה אני אגיד לכם, אני לא סומכת על טכנאיי מכשור טכנולוגי, איכשהו תמיד המכשירים חוזרים מקולקלים בצורה אחרת לגמרי, איכשהו אף פעם לא מוצאים את התקלה בפעם הראשונה וכל מיני דברים חשובים נעלמים או מתקלקלים 😦

אבל יש גם צדדים חיובים למחסור במחשב נורמלי:
1. צימצמתי את שעות המחשב שלי בימים האחרונים
2. יש לי תירוץ מצויין לתפוקות הנמוכות שלי בעבודה!
3. יש לי תירוץ מצויין לא להיכנס אתרי היכרויות
מה אני אעשה שאחרי 3 דייטים בשבוע וחצי (עם 3 בחורים שונים, לא לדאוג – לא מתפתחת כאן מערכת יחסים שאתם לא מודעים לה ;-)), אין לי חשק לחפש את הפוטנציאלי הבא…
לא בא לי לשוטט בין מאות כרטיסים משמימים, לא בא לי לנהל שיחות חולין וירטואליות סמי-מצחיקות, לא בא לי לוותר על דייט עם חברות בשביל עוד דייט, לא בא לי לצאת שוב לקפה/קאווה ולנהל שיחה חצי מעמיקה על מה אני מחפשת/איך מוצאים בימינו/מה הלאה בחיים (האמת שזה למברוסקו אבל קאווה נשמע הרבה יותר טוב!).
כי אחרי 3 דייטים ראשונים בשבוע וחצי, באמת שמגיע לי חופש!
כי אחרי 3 דייטים ראשונים בשבוע וחצי, אני באמת צריכה למלא מצברים!
כי אחרי 3 דייטים ראשונים בשבוע וחצי, באמת שבא לי איזה וואו קטן…

לא בא לי להמשיך ולחפש, להתפשר, לתת עוד צ'אנס, לנתח למה הגענו לשלב הזה בחיים, להתבונן במבט בוחן ולשאול את עצמי מה הוא חושב עליי ומה אני חושבת עליו, להתלבט אם בא לי שהוא יתקשר מחר או שאולי עדיף שלא יתקשר בכלל…
והכי לא בא לי להמשיך לחשוב מה לא בסדר אצלי שאלו התגובות שהדייטים האלו מוציאים ממני ולמה אני כ"כ מהר מוכנה לוותר ולהשתבלל?!?!
אולי בגלל זה לא הרחבתי כאן על הדייטים האלו, או אולי כי לא היה בהם משהו יוצא דופן או אולי בגלל שניתחתי אותם למוות עם עצמי/בקבוצה/עם חברה ואני לא לגמרי בטוחה שמגיעה להם התייחסות כ"כ מעמיקה 🙂

אבל אולי כשהמחשב האהוב שלי יחזור (תחזיקו אצבעות שהוא יחזור בשלו כי אין לי גיבוי להכל…), אני אתמלא בכוחות מחודשים ואחזור לחיפושים…
הרבה "אולי" בפוסט אחד…
מי יודע – אולי…

Digable Planets / Rebirth of Slick

סתם שיהיה מצב רוח טוב…

2 תגובות ל-“תקלה חמורה

  1. שיחזור בשלום מהמעבדה. כשאני שולח מחשב למעבדה אני שואל את עצמי, מה יראה הטכנאי במחשב שרצוי שאף אחד לא יראה….. 🙂

להשאיר תגובה

