דברים חדשים

בשבוע שעבר חגגנו יום-הולדת שנה לבלוג, והיום בפתחה של שנה חדשה החלטתי למשוך עוד קצת את שלב הסיכומים וחשבונות נפש…
כי השנה הזאת היתה שנה קשה, אבל למרות שלא תמיד רואים את זה מבחוץ, היא גם היתה מלאה בהתחלות חדשות, בדברים חדשים ובפריצות דרך…

כמה מהדברים החדשים שעשיתי השנה:

1. לבשתי שמלה, פעמיים!
האמת שאני די בטוחה שכילדה גם לבשתי שמלה (לפחות עד שיכלתי להביע את עמדתי) וגם לנשף של כיתה יב' הגעתי עם איזו שמלה מכוערת כי "היה צריך".
אבל השנה בעקבות 2 חתונות חשובות (של אחותי לפני חודשיים ושל אחת החברות הכי טובות שלי לפני יומיים), אני כבר לא יכולה להגיד ש"אני לא הולכת עם שמלות ואפילו אין לי אחת בארון", יש לי אפילו שתיים… לא שיש לי מושג מתי אני אלבש אותן בעתיד, אבל יש…

2. מרחתי לק על הציפורניים, פעמיים!
מה אני אגיד, בעקבות 2 החתונות הללו ניסיתי הרבה דברים חדשים 🙂

3. נסעתי לחו"ל לבד
אחרי הצבא נסעתי ל-3 חודשים לטיול בארה"ב. חרשתי את הצד המזרחי והדרומי עם 2 בחורים נחמדים שפגשתי ב'למטייל' (עדיין עושים את זה?) ואח"כ המשכתי עם זוג חברים אחרים. זו היתה הפעם הראשונה שנסעתי לחו"ל בלי ההורים (חוץ מהמסע לפולין, אבל זה לא נחשב), זה היה אתגר וחוויה גדולה אבל אי אפשר לקרוא לזה "טיול לבד" כי הייתי עם אנשים. אמנם טסתי עם שניים שלא הכרתי יותר מידי, אבל כן היתה היכרות קצרה בארץ.
השנה חזרתי אחרי 7 שנים לארה"ב והפעם זה היה טיול חצי לבד. אמנם התארחתי אצל משפחה וחברים, אבל בערך חצי מהזמן טיילתי לבד וגיליתי את הכיף שבטיול שכזה! פתאום לא צריך להתחשב באנשים אחרים, פתאום יש הרבה זמן לחשבון נפש ושוטטות חסרת מטרה, פתאום גיליתי שיש בזה משהו משחרר!
ואז הגיע הטיול האמיתי שעשיתי השנה לבד – איסלנד!
השתפכתי רבות על החוויה הזו ואני מסוגלת להמשיך ולהשתפך בלי סוף (בכל זאת, נראה לי שזו גם הפעם הראשונה שהתאהבתי באמת! רק חבל שזה באי ;-)). זו היתה הפעם הראשונה שיצאתי מהארץ לבד, הגעתי למקום לא מוכר ובד, הסתובבתי שם לבד ואז הצטרפתי לקבוצת אנשים שלא הכרתי ולא ידעתי משהו עליהם מראש. פתאום הלבד קיבל תפנית שונה, פתאום גיליתי מחדש את היכולת שלי להתחבר עם אנשים חדשים אבל גם את היכולת שלי להנות מהלבד ופתאום היה לי כיף עם המחשבות של עצמי…

אין לי מושג למה, אבל התמונה הזו פשוט מזכירה לי התחלות…

4. יצאתי לדייט מאתר היכרות
פעם, מזמן, כשהייתי בטכניון (אני אפילו לא זוכרת אם זה היה בשנה השלישית או הרביעית), נרשמתי לאתר המזעזע ביותר (רמז – הוא הכי פופולארי) אבל לא באמת הייתי מוכנה נפשית לעניין אז מלבד כמה שיחות טלפון, לא יצאו מיזה דייטים אמיתיים…
השנה, החלטתי לקחת את הנושא קצת יותר ברצינות ונרשמתי לאתר האלטיסיטי אלפא ולאחר מכן נטשתי אותו לטובת אתר קצת פחות אליטיסטי אבל קצת יותר מגוון. אין לי מושג לכמה דייטים יצאתי השנה, לא שהיו כ"כ הרבה אבל יש מספיק כדי שאני אפסיק לספור 🙂
היום אפילו שוכנעתי לפתוח כרטיס בעוד אתר, נראה מה ייצא ממנו…

5. יצאתי לדייט שני
האמת שיצאתי כמה פעמים השנה לדייט שני וגם לדייט שלישי ואפילו רביעי!
אני לא בטוחה אם זה יותר מוזר או יותר דפוק שרק השנה עברתי את מחסום הדייט הראשון, מה אני אעשה כנראה שאני גם מוזרה וגם קצת דפוקה, אבל בינינו – כולנו כאלו…

6. הצטרפתי לקבוצת 'מאותגרי זוגיות'
זו באמת פריצת דרך! אין לי מושג איך התגברתי על עצמי ועשיתי את הצעד המפתיע הזה! (טוב, אני לא אקח את כל הקרדיט לעצמי, קיבלתי הכוונה ודחיפה קלה כפי שאתם יודעים :-))
במהלך השנה האחרונה מצאתי את עצמי נאבקת בציניות המוכרת ומנצחת אותה לפעמים, נאבקת החומות הגבוהות שמקיפות אותי ומפילה חלק מהלבנים ונאבקת בבושה ומגלה שאני לא ממש לבד…

7. יזמתי "שיחות בנות"
שיחות על בנים ועל דייטים לא היו דברים שיזמתי עד השנה. גם כשהיו דייטים שמרתי את החוויה לעצמי או שהסתפקתי בתיאור קצר ובלתי מחייב. שיחות על רגשות אף פעם לא היו בלקסיקון שלי, אבל במאמצים רבים מצאתי את עצמי נפתחת קצת יותר לחברות וחולקת איתן דברים שפעם היו "לא מדוברים".
אני עדיין לא בחורה טיפוסית והשיחות האלו לא באות לי בקלות עם כל אחד/ת, אבל אני מֵתרגלת ומִתרגלת…

עד כאן הסיכומים, בשבוע הבא אני אחזור למתכונת "הרגילה".
בינתיים אני אוספת סיפורי דייטים מוזרים, בתקווה שבשבוע הבא יהיו גם סיפורי דייטים מוצלחים!

Fidelity  / Regina Spektor

השבוע שמתי דיסק שצרבתי לפני 3 שנים לטיול בנות שעשינו לים המלח. זה דיסק עם שירים שעושים מצב רוח טוב, מעורבבים עם קצת רוק מעורר. ופתאום המילים של השיר הזה היכו בי!
אולי איפשהו בתת-מודע שלי התאהבתי בשיר הזה לא רק בגלל המוזיקה המגניבה והקול של רג'ינה ספקטור, אלא גם בגלל המילים הכ"כ מדוייקות האלו...