מזל טוב!

מזל טוב!
הגעתי לגיל שאפשר להתחיל!
להתחיל את חגיגות השנה לבלוג!

האמת, הייתי מאוד שמחה אם החגיגות האלו לא היו מתקיימות, אם הבלוג היה נסגר והייתי יוצאת לגמלאות או יותר נכון לחיים חדשים, אבל החיים הם לא תמיד מה שהיינו רוצים שיהיו…
אז במקום להתבאס מזה, החלטתי לחגוג את העובדה שהצלחתי להתמיד במסע שלי ולעמוד בהתחייבות שלי כלפי עצמי לכתוב כאן בכל שבוע 🙂

בהתחלה חשבתי לכתוב פוסט עם סטטיסטיקות ואנקדוטות מהשנה שחלפה, אבל האמת – אין לי כוח לזה וזה נשמע לי משעמם…
אח"כ חשבתי לכתוב סקירה קצרה על מה עבר עלי השנה ואפילו קראתי את הפוסטים שלי מהשנה החולפת כדי להיזכר במה שעבר עליי, אבל אחרי שקראתי כמעט חצי מהפוסטים החלטתי שעדיין לא הגעתי לשלב הסיכומים והמסע עדיין לא קרוב לסופו…

everything will be okay in the end From riazzoli_blogspot

From riazzoli_blogspot

אז איך בכל זאת כדאי לחגוג את השנה שעברה?

האם בכלל יש מה לחגוג?

מפתיע, אבל התשובה היא כן!

זו היתה שנה ארוכה, עמוסה, מלאת עליות ומורדות, שנה של התחלות ופרידות, שנה של תשובות והרבה סימני שאלה, שנה של תגליות והרבה חוסר וודאות, שנה בה הרבה השתנה אבל כלום לא השתנה באמת, שנה שאפשר לכתוב עליה בלוג שלם אבל גם לסכם אותה ב-2 מילים:

התחלת המסע!

ומה יהיה בשנה הבאה?

האם היא תהיה שונה?

מפתיע, אבל גם כאן התשובה היא כן!

אני חושבת שזו תהיה עוד שנה ארוכה, עמוסה ומלאת עליות ומורדות – אבל אחרות…
גם היא תהיה שנה של התחלות ופרידות – אבל אני מאוד מקווה שאלו יהיו פרידות טובות וחיוביות…
ובטח היא תהיה שנה של תשובות והרבה סימני שאלה – אבל אני מקווה שכמות ה-! תעלה על כמות ה-?
אני כמעט בטוחה שגם השנה יהיו הרבה תגליות אך גם הרבה חוסר וודאות – אבל נראה לי שחוסר וודאות זה חלק אינטגרלי מהחיים…
אני מקווה שדווקא השנה תהיה השנה בה כלום לא השתנה, אבל הכל שונה בתכלית!
שנה שאפשר לכתוב עליה בלוג שלם אבל גם לסכם אותה ב-2 מילים:

המסע המופלא!

Let's make better mistakes tomorrow

Oh Love / Green Day

תייגתי לעצמי את השיר הגאוני הזה מתישהו השבוע כי הייתי בטוחה שאני ארצה לשלב אותו באחד הפוסטים העתידיים, ופתאום הוא כ"כ התאים למה שכתבתי 🙂 תהנו!

תגובה אחת ל-“מזל טוב!

  1. פינגבק: דברים חדשים | +shloshim30

להשאיר תגובה

