יום יום

יש ימים כאלו שנתקע לך שיר במוח ופשוט לא עובר. בדר"כ זה שיר מעצבן ששמעתי ברדיו או שמישהו זימזם לידי, אבל לפעמים זה פשוט שורה-שתיים משיר שמתאר בדיוק את הרגשתי…

יום יום אני תולש מהלוח דף,
יום ראשון עצוב,
יום שני אני שמח,
ויום שלישי הוא יום חדש

שבו אשכב על הגב
אתהפך על הבטן
והמוח רץ
או… עובד כמו חמור
למזוזה אני עבד
והמוח רץ

יום ראשון הוא אף פעם לא יום קל, אבל כשהוא בא אחרי סופ"ש שכזה – אין לו סיכוי…

בחמישי האחרון הייתי במפגש חברים, היינו 3 זוגות נשואים עם ילדים (הילדים נשארו בבית לשם שינוי), 2 רווקים הוללים ואני.
האמת, אני לא מתה על המפגשים האלו כי אני תמיד מוצאת את עצמי הולכת לאיבוד מכל השיחות שמתנהלות במקביל. בצד אחד של השולחן מדברים על הילדים ועד כמה שהם לא נותנים לישון ואיזה באסה שהם היו חולים עכשיו שבועיים. בצד השני מנסים להשלים פערים ולהתעדכן בכל הכיבושים האחרונים ובאמצע השולחן השיחה קולחת בנושאי עבודה, תעסוקה ומיתון.
הפעם, למרות שלא היה לי חשק לכל הסיפור, ניסיתי להשתלב וישבתי באמצע השולחן כדי שלא יהיה לי תירוץ ללכת לאיבוד, ואפילו לקחתי חלק בשיחה השלישית וגם קצת בראשונה ובחצי אוזן גם הקשבתי לחלק מסיפורי הכיבושים – אבל בגדול, עדיין הלכתי לאיבוד…
מה אני אעשה? יותר מידי שיחות על נושאים שלא ממש מעניינים אותי כשטוחנים אותם דק-דק… וכשב-22:00 ההורים מתחילים לעשות קולות של "כמה מאוחר, אנחנו לא רגילים לשעות האלו, עוד מעט כבר צריך לקום להאכיל את התינוק…" כל מה שחשבתי לעצמי: "תודה לאל, הולכים הביתה!"

יום יום אני הופך מחומר לאבק
יום ראשון שחור
יום שני אני זורח
ויום שלישי כוכב חדש

שבו אשכב על הגב
אתהפך על הבטן
והמוח רץ
או… עובד כמו חמור
למזוזה אני עבד
והמוח רץ

הסופ"ש הנהדר המשיך בשישי בבוהריים עם מסיבת רווקות של אחת החברות הכי טובות שלי.
לפני שאני מתחילה לקטר, רק שיהיה ברור – אני מאוד מאוד מאוד שמחה בשבילה! (פשוט לא ברור לי כל המנהג ההזוי הזה…)
אין מה להגיד, תשימו אותי עם 10 בנות במשך 8 שעות ואני מוכנה לחתוך ורידים.
תוסיפו לזה: חום, לחות, משחקי מסיבת רווקות, ברכות אינסופיות לכלה, סיפורי כלולות והכנות לחתונה וסיפורי ילדים ואני עוברת למצב אפאתי מתקדם!
באמת שיש גבול לכמות הבלה, בלה, בלה שאני יכולה לסבול (אמרה זו שמזיינת לכם את המוח בכל שבוע :-)) ויש גבול לסבלנות שלי לבנות שאין לי שום קשר איתן.
אז כפי שהודעתי לאחת החברות שהיתה איתי במסיבה, אני מודיעה גם כאן קבל עם ועדה (ובלוג):
אם אי פעם אני אתחתן – אני לא רוצה מסיבת רוווקות!!!
לא רוצה שתברכו אותי בכל מיני ברכות מפגרות, לא רוצה שתשחקו בכל מיני משחקים מפגרים ששיחקתן כבר מיליון פעם, לא רוצה שתכינו לי פשטידה-סלט-עוגה ואני לא רוצה שתספרו לי מיליון סיפורים על יום הכלולות שלכן ומה כדאי לי לעשות!
אם אי פעם אני אתחתן – אין לי שום כוונה לגרום לסבל של אחרים (במילא כולן כבר יהיו נשואות עם ילדים אז לא יהיה להן זמן ;-)) ואני מסתפקת בלצאת לפאב ולדפוק את הראש (וגם זה בסימן שאלה…)

מסקנות מהסופ"ש: אני חייבת למצוא חברים רווקים חדשים!
אבל לא כאלו שאובססים לגבי מציאת זוגיות ודייטים כי יש לי חברה כזו וגם זה מתחיל להימאס… נשבעת שיש עוד דברים בחיים…

יום יום אני ממתין לסוף הטוב
יום ראשון כמעט
יום שני את נעלמת
ויום שלישי אני לבד

שבו אשכב על הגב
אתהפך על הבטן
והמוח רץ
או… עובד כמו חמור
למזוזה אני עבד
והמוח רץ

ואם אנחנו כבר באווירת מירמור, מה נסגר עם גברים ופייסבוק?!?!? למה אתם כ"כ מתעקשים על לראות את הפייסבוק שלי לפני שנפגשים ולמה זה כ"כ מטריד אתכם כשאני מסרבת?!?!
אחרי שאתם מקבלים את התשובה: "אני מעדיפה שלא, פייסבוק זה לחברים ואנחנו לא מכירים" אתם אמורים להבין שזה אומר – לא רוצה, בוא ניפגש פנים אל פנים.
התירוץ הזה שזו דרך להתרשם ולראות אם יש נושאים משותפים לא עובד, כי אפשר להיפגש ולהתרשם ולראות אם יש נושאים משותפים.
ואחרי שהתכתבנו על זה באתר ודיברנו על זה בטלפון, באמת שאין שום סיבה להמשיך ולחפור על זה גם בדייט…
כי אם עדיין לא פסלתי אותך על זה, כנראה שעכשיו כבר כן…
תוסיף על זה שעשית הכל כדי לגרום לי להרגיש שאתה ממש לא רוצה להיפגש וזה ממש מאמץ בשבילך להגיע עד למרינה בהרצליה מת"א ובכלל אנחנו מתחילים ברגל ימין…

Simplicity

בשבוע הבא – חגיגות השנה לבלוג!
אל תשכחו להביא מתנות… יהיו שקיות הפתעה!

בדד / זוהר ארגוב

זה בטח לא יפתיע אף אחד ששמעתי לראשונה את השירים של זוהר ארגוב רק בסוף החטיבה-תחילת התיכון, באחד מהטיולים בצופים.
אני לא מחובבי הז'אנר, אבל יש משהו בקלאסיקות האלו שמצליח לתאר בדיוק את מה שצריך (וגם להעלות זכרונות טובים 🙂 )
בהמשך קיבלתי סדרת חינוך צבאית בשירי אייל גולן, שרית חדד ושות', אבל זה כבר לפעם אחרת…

להשאיר תגובה

