קפיצה קטנה בלי מצנח

ואוו, זה מרגיש כאילו קפצתי ממטוס בלי מצנח!

טוב, אולי אני קצת מגזימה, אבל אחרי דחיפה קלה מכל מיני כיוונים, נשברתי והחלטתי לשנות את  התמונה שלי לגלויה לחברים באתר ההכרויות הנוכחי…
עד עכשיו היא היתה פרטית מתירוצים שונים: אני לא באמת רוצה שלקוחות שלי יזהו אותי מהכרטיס (זה נשמע כאילו אני עובדת בצומת או משהו כזה, אבל לא ממש 🙂 ), אני רוצה שמשהו ממני בכל זאת ישאר פרטי, תמונה פתוחה זה כמו פייסבוק בלי הרשאות ועוד ועוד ועוד…
אבל במסגרת הצעדים שלי קדימה ובהמשך לפוסט משבוע שעבר, החלטתי לקפוץ מהמטוס בלי מצנח – לעדכן את הכרטיס ולשנות את הרשאות התמונה…

כפי שאפשר להבין, אני לא באמת שלמה עם ההחלטה שלי.
הראש יודע שזה מה שצריך לעשות, אבל הלב מסרב לקבל את זה!
הפשרה:
ניתן לזה צ'אנס ונקבל החלטה סופית בשבוע הבא – אם באמת יתקבלו הרבה פניות בעקבות החשיפה ופניות מבבחורים איכותיים, אני אשאיר את התמונה חשופה. אם לא, נחזור לחצי האנונימיות וננסה למצוא מה הבעיה האמיתית…

Cut_Off_Lips_by_larafairie

מעבר לשינוי האדיר בכרטיס שלי, לא הרבה קרה השבוע…
שוב הייתי חולה (מה נסגר עם המחלות קיץ האלו?!?!? בחיים לא הייתי חולה כ"כ הרבה ועוד בקיץ!!!), אני עדיין מפיצה את קוורות החיים שלי לכל עבר והשוק די מת ועדיין חם מידי בחוץ 😦
בעצם כשחושבים על זה, כן קרו כמה דברים…

נתחיל מהסוף,
אתמול הייתי במסיבת רחוב בהרצליה פיתוח, בהופעה של רד בנד + מאור כהן והיהודים.
הופעות חינם זה אחד הדברים היחידים שטובים בקיץ שלנו 🙂 ועוד הופעות רוק ישראלי משובחות!
אני ממש אוהבת הופעות, אבל לצערי אין לי יותר מידי שותפים לתחביב. חברה אחת שאוהבת הופעות, טסה לה ללימודים בחו"ל לפני שנתיים ומאז היא שותפה לתחביב רק בחופשות מולדת פעם בחצי שנה – שנה. חברה אחרת שאהבה הופעות, התברגנה ויש לה יותר מידי מחוייבויות של בעל וילדה מכדי להיות ספונטנית או מתוכננת… וכך קרה שאני לבד עם התחביב הזה…
אבל למזלי ולשמחתי הרבה, לאחרונה מצאתי שותפה חדשה שאפילו זורמת איתי עם המבחר (כל עוד זה לא יקר מידי) ובינתיים נראה שאנחנו בכיוון טוב!

אז 2 הופעות בשבוע זה נהדר, אבל אם זה בא עם קורס פוטושופ יומיים קודם – זה אדיר!
כן, כן, סופסופ מצאתי קורס קצרצר ובמחיר שפוי רק כדי להתחיל עם התוכנה הגאונית הזאת!
כן, אני יודעת שיש קורסים מצויינים בחינם ביו-טיוב ואפילו השתמשתי בהם עד עכשיו, אבל זה לא כ"כ נוח ויש משהו במרצה פרונטאלי ותרגול מחייב.
אבל, מכיוון שלא לגמרי השתכנעתי בצורך של קורס שעולה 4000 ש"ח (!), לקחתי רק שיעור קצר שבסופו מקבלים חוברת איכותית להמשך לימוד בבית. אולי בהמשך אני אחליט שבא לי להתפנק עם קורס רציני, אבל עד שאני אמצא עבודה חדשה ואדע מה קורה איתי, אני לא יכולה להתחייב והחלטתי להמשיך בשיטת הלימוד העצמי 🙂

מה עוד היה?
אה, היתה פריצת דרך בקבוצה למאותגרי זוגיות…
איכשהו הגענו לדבר על מגע ואני הודתי שקשה לי עם מגע.
אני לא אוהבת את כל החיבוקים/נישוקים כשנפגשים/נפרדים (נראה לי שכבר כתבתי כאן שאני לא מזוזה…), אני לא אוהבת את כל הקיצי הזה ולא אוהבת שמשחקים לי בשיער!
אז מה יהיה עם בן-זוג?
האמת, נראה לי שאם הוא יהיה סבלני, יהיה בסדר…
זה לא שאני נגד מגע, אני פשוט צריכה ללמוד להכיר ולסמוך ושהכל יהיה במידה…

מפה לשם, זה נראה כאילו קרו הרבה דברים השבוע!
והשבוע הקרוב גם מלא אירועים  – מפגש חברים, מסיבת רווקות לחברה טובה ומי יודע מה עוד…
אז שיהיה שבוע נהדר!

ובעקבות ההופעה המצויינת אתמול, איך אפשר להיפרד בלי עוד שיר מצויין של היהודים!

הזמן שלך / היהודים

תגובה אחת ל-“קפיצה קטנה בלי מצנח

  1. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

להשאיר תגובה

