ממשיכים…

לפני שבועיים החלטתי לנסות שוב, לשוב "לזירת הפשע" ולתת צ'אנס לדברים שמאחורי הכרטיסים. החלטתי לספור עד שלוש ופשוט קפצתי למים…

האמת, זו היתה הפסקה יחסית ארוכה, ולא שמחתי בכלל לגלות שכלום לא השתנה!
עדיין הדיפדוף בכרטיסים ממש משעמם, עדיין אחרי 5 כרטיסים כולם נראים כמו אדם אחד ומשוכפל ועדיין כל מה שבא לי לעשות זה לסגור את האתר ולחזור לשיטוטים חסרי תוכלת באינטרנט או להתאבן מול תוכנית טלוויזיה מפגרת כלשהי.
אבל אני מנסה להילחם בזה, אז המשכתי לדפדף עוד קצת, עניתי לכמה הודעות ואפילו פניתי לכמה ביוזמתי! ואפילו קיבלתי שיחת טלפון…
כל זה בפחות משעתיים, ממש הספק מכובד!

אז מה קרה מאותו מוצ"ש?
דיברתי עם הבחור והתאכזבתי קמעה, אבל עדיין קבענו להיפגש.
יום לפני הוא התקשר לדחות כי יש לו עומס בעבודה, אז לסופ"ש ושנדבר.
אבל זה לא קרה ואני לא באמת התאכזבתי…

תיכננתי להמשיך במלחמה העצמית ולהיכנס לאתר שוב במהלך השבוע, אבל בזמן האחרון אין לי שום חשק לפתוח מחשב אחרי העבודה והשבוע היה לי את התירוץ המושלם: הייתי חולה.

אני חושבת שהחלטות הרות גורל שמקבלים במהלך הסופ"ש, לא מחזיקות מעבר ליום ראשון (כמה אנשים שהחליטו בשישי בלילה שביום ראשון הם מתחילים בדיאטה באמת החזיקו מעמד?!?!), אבל אני אנסה בכל זאת – החל מיום ראשון, אני חוזרת בכוחות מחודשים למסע הזה!
החל מיום ראשון אני אכלא את הציניות שלי בצד (בכל הקשור למסע, לא באופן כללי לחיים ;-)) ואתחיל בחיפוש אקטיבי ברחבי הקצביה! (הבטחתי בלי ציניות ביום ראשון, עוד יש לי זמן…)
החל מיום ראשון אני אנסה למצוא את הניצוץ הזה שכ"כ חָסַר לי בתקופה האחרונה.
החל מיום ראשון אני אנסה…

now

ובנימה אופטימית זו, במוצ"ש אני סופסוף הולכת להופעה של מאיה איזקוביץ!
חיכיתי לזה המון זמן וסופסופ זה קורה 🙂
אז לכבוד ההופעה המרגשת, כמובן שהחלטתי לסיים את הפוסט בשיר נוסף שלה (כן, אני זוכרת שהיו כאן לא מעט, אבל מה לעשות שהדיסק שלה פשוט מדהים!)
זה לא קל לבחור עוד שיר שלה, כי כל שיר בדיסק הזה נוגע בי בנקודה אחרת, אז החלטתי לבחור בשיר האהוב עליי, השיר היחיד שהוא לא סיפור אישי ולא כתוב בגוף ראשון.
לאורך כל הדיסק יש אווירת קאנטרי קלה, אבל משום מה השיר הזה מרגיש לי הכי קאנטרי. אולי בגלל שהוא סיפור, אולי בגלל הלחן, מי יודע – העיקר שתהנו!

Lucy / Maya Isacowits

תגובה אחת ל-“ממשיכים…

  1. פינגבק: קפיצה קטנה בלי מצנח | +shloshim30

להשאיר תגובה

