שבועות שכאלו

יש גם שבועות שכאלו, שבהם הכל מוזר ומבולבל, שום דבר לא בטוח, שום דבר לא ידוע ובבטן יש תחושה מוזרה, שלא נובעת רק מארוחות החג הבלתי נגמרות.
המוח מנסה לסדר את התחושות והרגשות בקופסאות, אבל שום דבר לא נכנס למקום ואפילו האצבעות שמנסות לעשות סדר בדברים ולכתוב הכל בצורה פשוטה וברורה, רק מסתבכות…

עכשיו אני באותם השבועות האלו, כל הכדורים שלי באוויר ואני מנסה לשמור שאף אחד מהם לא יפול, אבל לא את כולם אני מצליחה לראות כי השמש מסנוורת.
הכדור "הקל" ביותר הוא חיפוש העבודה, תהליך ארוך ומייגע ומתסכל… משום מה חשבתי שדברים יילכו יותר בקלות ושבשלב הזה אני כבר אהיה בשלב הרבה יותר מתקדם בתהליך, אבל זה לא קורה ואין לי מושג למה!
יש לי כל מיני השערות ותירוצים שונים ומשונים (המיתון המתקרב, השוק קשה, צריך קשרים, אולי מהקו"ח משתמע שאני עם יותר מידי ניסיון מהנדרש וכו'), אבל תירוצים עדיין לא מקדמים אותי ובינתיים אני תקועה בעבודה הישנה, אומנם בסביבה תומכת אבל כ"כ קשה לי למצוא את הכוחות להמשיך ולעבוד ולעשות עבודה טובה…

הכדור הבא הוא כדור מתעתע משהו, לפעמים הוא משנה את צבעו והופך כהה וברור ולפעמים נצבע בצבע בהיר כמעט שקוף ואיך אפשר לראות משהו ככה?!?!?! כדור שלפעמים משנה את צורתו והופך מכדור לקוביה, חרוט ואפילו לחור אחד גדול…
הכדור הקשה הזה כמובן הוא כדור הזוגיות…
אני לא בטוחה שהכדור הוא זה שמשחק איתי את כל המשחקים כמו שאני משחקת איתו. אני לא בטוחה מה אני צריכה לעשות כדי לגרום לו להפסיק לשנות צורה וצבע, אני לא בטוחה שאני אסכים לעשות את זה אם וכאשר אני אגלה מה לעשות ואני לא בטוחה שזה ישנה משהו…

הכדור השלישי הוא הכדור הכי בעייתי כי הוא קשור בחוט דק, שקוף וחזק אל 2 הכדורים הקודמים ולכן הוא קופץ לו באוויר במסלול הזוי, לא ברור ובלתי צפוי – כדור החיים שלי…
מה בא לי לעשות? מה בא לי להיות? מה אני? מי אני? איך אני ממשיכה הלאה ולאן?!?!?
הלוואי וזה היה הכדור המוביל ולא הכדור המובל, אבל איכשהו זה לא המצב ואני לא בטוחה שזה כזה נורא רק מאוד מאוד מאוד מבלבל…

אז כשכל הכדורים האלו באוויר, אני מנסה לשרוד את השבועות האלו שבהם הכל מוזר ומבולבל, שום דבר לא ידוע ובבטן יש תחושה מוזרה.
אני מנסה לתת למוח לסדר את התחושות והרגשות בקופסאות, אולי מתישהו הוא יצליח להכניס אותן למקום.
אני מנסה לתת לאצבעות להסתבך בניסיון לעשות סדר בדברים ולכתוב הכל בצורה פשוטה וברורה, כי אולי מתישהו הן ישתחררו…

Patron Saint / Regina Spektor

האמת, עד עכשיו לא ממש התחברתי אליה, אבל הדיסק החדש מעולה והתאהבתי בשיר הזה 🙂

3 תגובות ל-“שבועות שכאלו

  1. אכן כדורים כדורים

  2. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

  3. פינגבק: הופעות קיץ | +shloshim30

להשאיר תגובה

