הספירה לאחור החלה…

עוד שבוע זה קורה – אני טסה לחופש הכי רחוק שאפשר!!!

אני שונאת את היומולדת שלי, שונאת את הטלפונים חסרי התוכלת האלו "מזל טוב! נו, אז איך זה להיות בת X?", שונאת את הלחץ הזה לחגוג באופן מיוחד, שונאת את זה שאין לי עם מי לחגוג, שונאת את חשבון הנפש שמתלווה ליום הזה…

בשנה שעברה, ניסיתי לברוח, בכל זאת יום הולדת 30 זה ציון דרך שכזה…
התכנון היה לנסוע לחברה שגרה בחו"ל ולברוח מכל הטלפונים והאיחולים, אבל בעיקר – לברוח מעצמי. אבל החברה הבריזה, וככה יצא שנסעתי עם אמא ואחותי לטיול בלונדון המדהימה!

השנה, החלטתי לנצל את העובדה שזמני בעבודה מתקצר ומי יודע אם בעבודה החדשה (איפה שזה לא יהיה) אני אוכל לקחת חופש ארוך, ולנסוע הכי רחוק שאפשר, למקום המדהים שנקרא איסלנד!
אז נכון שבגלל החתונה של אחותי, אני לא יכולה לנסוע לשם ממש על היומולדת (אני חוזרת 4 ימים לפני…), אבל שבועיים וחצי בארץ המופלאה הזו עדיין נראים לי כמו בריחה נהדרת 🙂

הלגונה הכחולה - איסלנד

הלגונה הכחולה - איסלנד
מתוך מסע אחר - http://www.masa.co.il

לפני כמה שנים טובות, באחד הטיולים שלי עם הצופים, הגענו לאיזה נחל שומם ורגוע.
אני אפילו לא זוכרת אם זה היה בצפון או בדרום, איזה נחל זה היה ובאיזה טיול בדיוק, אבל אני זוכרת את תחושת הרוגע המופלאה ואת המחשבה שעברה לי בראש: "ואוו, איזה מקום נהדר זה יכול להיות להעביר בו את יום כיפור. איזה שקט נהדר זה, מושלם לחשבון נפש…"
מאז אותו טיול, עדיין לא יצא לי להגשים את המחשבה הזו, ולכן כשקראתי לפני כשנה ב-YNET על חוויות מטיול התנדבות באיסלנד, הגעתי למסקנה שאני חייבת לנסוע לשם, כי זה יכול להיות המקום הרגוע הזה שאני כ"כ מחפשת… (וגם הנופים שם עוצרים נשימה ;-))

אני מקווה שאיסלנד תפתיע אותי בנופיה, אבל גם שתענה על כל ציפיותיי.
אני מקווה שאני אמצא שם את השקט שאני כ"כ רוצה, אבל שהחברה שם תהיה טובה.
אני מקווה לעבוד קשה בטיול (בכל זאת, טיול התנדבות…), אבל למצוא בתוך כל העבודה הזו את המנוחה והרגיעה.
אני מקווה לאגור כוחות לקראת כל האירועים המתוכננים, אבל גם לחזור עם שלווה פנימית.
אני מקווה שהטיול הזה יעמוד בכל הציפיות…

הספירה לאחור החלה – עוד שבוע לטיסה!
עד אז נשאר לי לעבור שבוע עבודה אחד (שבטח ייראה ארוך כמו חודש שלם!), ליל סדר קשה אחד (ליל סדר ראשון בלי סבא…), יום אחד לאריזות וטיסה אחת.

מי ייתן שהשבוע יעבור מהר, והשבועיים שאחריו יעברו לאט 🙂

שקט / בלאגן

3 תגובות ל-“הספירה לאחור החלה…

  1. שיהיה לך טיול נעים

  2. תודה רבה, עוד 3.5 ימים!!!

  3. פינגבק: מחר | +shloshim30

להשאיר תגובה

