שיווק עצמי

השבוע נאמר לי שאני משווקת את עצמי ממש גרוע…

לשם שינוי ולאחר די הרבה זמן, יצאתי לדייט השבוע.
זה היה אחרי יום עמוס, באמת שלא היה לי כוח וגם לא יותר מידי חשק, אבל הבטחתי ולא היה לי נעים לבטל…
הדייט עצמו היה חביב, השיחה לא היתה עמוקה מידי (כיאה לדייט ראשון?), אבל גם לא תקועה מידי. בסיום הערב אמרתי לעצמי שאם הוא יתקשר שוב אז ניפגש, אבל גם אם הוא לא יתקשר זה בסדר מבחינתי…
למחרת בערב קיבלתי סמס וקבענו להיפגש כעבור יומיים.
אני לא אחזור על מישנתי בנושאי סמסים, כי כנראה שזו צורת התקשורת החדשה ואני פשוט צריכה להתרגל אליה וזהו…

אתמול נפגשנו שוב.
גם הפעם זה היה אחרי יום די עמוס, אבל זרמתי עם הדייט ואפילו השקעתי ונפגשנו בת"א העיר הגדולה 🙂
הפעם הבחור לקח את המושכות לידיו ובניגוד לדייט הראשון, הוא הוביל את רוב השיחה.
כשדיברתי עם הפסיכולוגית שלי השבוע ואמרתי לה שאני לא ממש בטוחה שכל נושא הדייטים הזה הוא בשבילי כי אני לא מאמינה שככה מישהו יצליח להכיר אותי באמת או יותר נכון שאני אתן למישהו להכיר אותי באמת, היא הציעה שאני לא ארים ידיים עדיין ואנסה בדייט הקרוב לפתוח קצת יותר את הלב, אולי ככה יהיה לי יותר "מעניין" ואני אצליח להתחבר לבן-אדם שמולי.
אז זה מה שניסיתי לעשות הפעם… וזה לא קל בכלל…

האמת, היו לו שאלות די טובות (הוא טען בתוקף שהוא לא הכין אותן מראש, אני עדיין לא סגורה שזה נכון ;-)) ואני ניסיתי לענות עליהן בכנות המיירבית.

ואז באמצע הדייט הוא ציין בפניי שאני משווקת את עצמי ממש גרוע…
אני טענתי שאנחנו בדייט ולא בראיון עבודה ולכן אני לא מנסה לשווק את עצמי אלא להיות כנה ולהציג את עצמי כמו שאני, כי לדעתי מטרת הדייט היא שנכיר אחד את השנייה ולמעשה נעשה מעין תיאום ציפיות ואם כל צד ינסה "לשווק" את עצמו, מה ייצא מיזה???

business card From riazzoli_blogspot

business card From riazzoli_blogspot

אבל, מסתבר שלהגיד את האמת זה שיווק גרוע…
מסתבר שזה לא הדבר הכי טוב לענות על השאלה:

"מה היית אומרת לבחור שהיה מתייעץ איתך אם כדאי לו לצאת איתך?"

בתשובה:

"הייתי מציעה לו שיחשוב טוב טוב אם הוא מוכן לזה ואם הוא מוכן להתעזר בסבלנות הנדרשת כדי שאני אפתח"

מסתבר שלהודות בכך שיש לי שריטות (כמו לכל בן-אדם אחר), זה לא רעיון טוב…
מסתבר שזה שאין לי רשימת מכולות מפורטות של מה שאני רוצה בבן-זוג, זה מוזר ולא הדבר הכי טוב…
מסתבר שעם כל זה, עדיין הוא שלח היום סמס אם בא לי להיפגש…

אז אני לא באמת יודעת למה הוא החליט שהאתגר שאני שווה את זה, אני לא יודעת למה הוא ממשיך להסתמס במקום להרים טלפון כמו בן-אדם נורמלי ולא ממש יודעת אם אכן בא לי להמשיך.
מה שאני כן יודעת, זה שהוא השאיר אותי עם הרבה חומר למחשבה, הרבה נושאים לדבר עליהם עם הפסיכולוגית שלי, הרבה סוגיות להעלות בפגישה הבאה של מאותגרי הזוגיות 😉 וסימן שאלה גדול לגבי העתיד (אבל זה לא חדש :-))

Unwell / Matchbox Twenty

גיליתי את השיר הגאוני הזה בטיול הגדול של אחרי צבא, מדהים עד כמה הוא נשאר רלוונטי…

3 תגובות ל-“שיווק עצמי

  1. אני מבין שהפסיכולוגית שלך כבר סגרה מרפסת מהפגישות איתך…… :))

    שיהיה בהצלחה. השאלה מה את מרגישה כלפי הבחור אם בכלל ולא האתגר שהצבת בפניו. יכול להיות שהוא נהנה מהאתגר והמשימה שהצבת בפניו (גברים אוהביפם משימות) ואחר כך יתנדף.

  2. נראה לי שלא צריך לדאוג לה. ובינינו, אם היא צריכה להקשיב לשטויות שלי, כנראה שמגיע לה תשלום מכובד…

    לגבי הבחור, שאלת מיליון הדולר…

  3. פינגבק: אופטימיות זהירה | shloshim30

להשאיר תגובה

