חזרתי!

4 ימים הייתי סמרטוט ריצפה, אח"כ, לאט לאט, התפתחתי בשרשרת האבולציונית, התחלתי לתקשר עם הסביבה והיום אני כבר בן-אדם!
אין מה להגיד, כשהשפעת מחליטה לקפוץ לבקר – היא מגיעה בכל הדרה!!!

אבל עכשיו שאני כבר בסדר יחסית, אני יכולה לחזור לכתוב על הדברים היותר מעניינים…

רק חבל שלא קורים לי דברים כאלו 🙂

השבוע התחילה קבוצת ההמשך למאותגרי הזוגיות, אבל בשל היותי סמרטוט ריצפה מפיץ חיידקים, לא הלכתי.
האמת, אני די מחכה לקבוצה.
אני ממש לא בטוחה שהקבוצה בהרכבה הנוכחי היא הדבר שיעזור לי, אבל אני מחכה כבר להתחיל ולראות אם כן או לא.
בגדול, אני בן-אדם של מסגרות, אני מניחה שזו עוד סיבה למה אני מחכה לקבוצה הזאת. מעין מסגרת שתעזור לי להזיז את עצמי – אני מקווה…
כי בינינו, אני כבר הרבה זמן תקועה. לא עושה כלום עם עצמי חוץ מלקטר כאן ולעשות כאילו אני עושה משהו.
אני לא מצפה שהקבוצה הזאת תביא את הישועה או שבזכותה אני אראה את האור ואגלה למה אני לבד, מה המתכון המושלם להשגת זוגיות וגם אשיג אחת, אבל אולי היא תיתן לי את המוטיבציה לעשות משהו בנדון…

לאחרונה אני מתלבטת יותר ויותר האם בכלל אני באמת רוצה זוגיות, האם אני באמת מוכנה לעשות את מה שצריך כדי להשיג אחת וכדי לחיות באחת, האם זה בכלל בשבילי. אני לא לגמרי בטוחה…

אחרי כמעט 31 שנה לבד, עם ניסיון כ"כ מצחיק, אין לי מושג אם אני אדע בכלל איך להתמודד איתה…
אחרי כמעט 31 שנה לבד, עם ניסיון כ"כ מצחיק, אני לא בטוחה שמה שלא קרה עד עכשיו בכלל יכול לקרות…
אחרי כמעט 31 שנה לבד, עם ניסיון כ"כ מצחיק, אני לא בטוחה שאני מוכנה להשתנות כדי שזה יקרה…
אולי אני פשוט מאלה שכל החיים יסתכלו עליהם מהצד ויתהו למה הם לבד?

בעוד חודשיים אחותי מתחתנת, אחד הדברים שהכי רציתי זה להגיע לחתונה שלה עם בן-זוג, אבל זה כבר לא יקרה… ולא, זה לא מפתיע אותי, אבל קיוויתי…
אני יודעת שכדי שזה יקרה, הייתי צריכה לצאת להרבה דייטים, לפתוח את הלב בפני אנשים ולהעיז, אבל אני באמת שלא מצליחה!
אין לי חשק לצאת לדייטים וכשאני כבר יוצאת לדייט, אמנם אני בדר"כ כבר לא סובלת, אבל אין ספק שזו לא החוויה האהובה עליי. אני די בטוחה שבלי לצאת לדייטים אני לא אמצא בן-זוג, אבל מה לעשות שאני ממש לא אוהבת את זה?!?!?

ניסיתי לחשוב על דרכים יצירתיות אחרות להכיר אנשים, כי מסביבי כבר כולם זוגות זוגות (הרוב האמת כבר משפחות, משפחות 🙂 ), ואין לי פתרון קסמים…
אבל החלטתי לנסוע לחופשת התנדבות בחו"ל!
מדובר על כשבועיים (או יותר, תלוי לאן נוסעים, אני רוצה לנסוע לאיסלנד!) בהם מתנדבים בכל מיני מקומות בעולם בכל מיני תחומים. לי זו היתה נשמעת דרך נהדרת לנסוע לחו"ל לבד אבל לא לגמרי ולא בטיול מאורגן. בנוסף, זו דרך טובה להכיר אנשים מכל העולם ולהגיע למקומות שביום-יום קצת קשה. ואחד היתרונות המשמעותיים מבחינתי זה השקט האינסופי שמקיף אותך במקום כזה…
אז ביום חמישי נרשמתי, אני מקווה לקבל תשובה חיובית בשבוע הבא ולהתחיל להתארגן על כל המנהלות.
נראה לי שחופש כזה ייתן לי את הכוחות הנפשיים להתמודד עם גיל 31 ועם החתונה של אחותי 🙂

אם את בעניין / מלכה באיה

להשאיר תגובה

