פרפרים

החלטתי לנצל את הבמה הזאת ולפרסם מודעת דרושים:

לבחורה טובה דרושים פרפרים!
דרישות התפקיד:
פרפרים רומנטיים – יתרון (אבל גם פרפרים לגבי העבודה או החיים באופן כללי יתקבלו בשמחה)
פרפרים גדולים – יתרון (אבל גם קטנים יתקבלו בשמחה)
אורך חיים ארוך ככל הניתן (אבל גם פרפרים מרגשים לזמן קצר יתקבלו בברכה)

לפני כמה שבועות, חברה טובה שלי איחלה לי שאני ארגיש בקרוב את הפרפרים האלו בבטן.
זה היה אחד הדברים היותר מפתיעים שמישהו אמר לי ואחד האיחולים היותר יפים שמישהו איחל לי!

infinity ends From riazzoli_blogspot

infinity ends From riazzoli_blogspot

ובאמת עבר הרבה זמן  מאז הפעם האחרונה שהתרגשתי ממישהו או ממשהו, בזמן האחרון הדבר היחיד שאני מרגישה זה כלום, תחושה כללית של רייקנות וכלום אחד גדול…
וזה מוזר…

אף פעם לא היתה לי אהבה גדולה, אהבה משכרת, אהבה טוטאלית כמו בסרטים. היו לי כל מיני התאהבויות טיפשיות שכאלו, אבל הן היו חד צדדיות ולא ממומשות. כ"כ שנאתי את התחושה הזאת – הפרפרים האלו בבטן שאי אפשר להשתלט עליהם ואי אפשר לעשות איתם משהו.
אבל כבר הרבה זמן שהם לא גרים אצלי בבטן, עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שהם באו לבקר… ואין לי מושג למה ואם הם אי פעם יחזרו…

פרפרים / בתי

2 תגובות ל-“פרפרים

  1. מי אמר שפרפרים או אהבה טוטאליים מטלטלת זה דבר כל כך טוב
    ?

    לא עדיף אהבה טובה פשוטה ויציבה?

להשאיר תגובה

