תובנות

אתמול הגעתי להבנה המדהימה שאנשים פשוט לא מבינים אותי…
אין לי מושג למה זה כ"כ קשה, אבל מסתבר שאני הרבה יותר מסובכת ממה שחשבתי…

במסגרת הקורס שלי היינו צריכים לשחק מישהו שקרוב אלינו שמדבר עלינו ומציג אותנו לקבוצה. לאחר המונולוג, הקבוצה יכולה לשאול אותו שאלות ואני צריכה לענות כאילו אני הדמות המדוברת.
כמובן שבסוף, היה גם מיני-תחקיר על כל מיני נושאים שעלו מהדמות.

אני בחרתי בסבתא שלי.
מהרגע הראשון שהמשימה הזאת ניתנה לנו, ישר חשבתי עליה וממש דיגדג לי באצבעות לכתוב את מה שהיא תגיד. קולה ממש צילצל לי באוזניים כשכתבתי את הדברים.
אבל משום מה, אחרי התרגיל, כולם יצאו ממש לא מסופקים, כאילו הדברים שנאמרו היו לא מספיק ריגשיים, כאילו שלא באמת נפתחתי, כאילו שלא חשפתי מספיק.
מאוד, מאוד, מאוד מוזר…

אני מבינה שהיחסים שלי עם המשפחה שלי הם די נורמליים, אין איזה סיפור קשה או משבר גדול ולכן קצת קשה להפציץ עם סיפור נוגע/שובר לב.
אני מבינה שלא תמיד קל לאחרים לקרוא בין השורות, אבל באמת שלא תמיד חייבים להגיד הכל בבירור, לפעמים זה נחמד גם להבין דברים מתוך ההקשר. (כמו סידרת טלוויזיה טובה, הכי כיף זה לגלות בעצמך דברים!)
אני רק לא מבינה מה לא בסדר במה שנאמר…

people_question

אז הינה, תשפטו בעצמכם (השמות שונו…):

"שלום אני שושנה, הסבתא של שלושימיל'ה.
שלושימיל'ה היא נהדרת, ממש משהו!
היא מאוד חכמה – מהנדסת, למדה בטכניון ואפילו סיימה לימודי תואר שני!
גם בעבודה היא ממש מצליחה ומתקדמת, רק שלפעמים היא עובדת קצת יותר מידי קשה…
האמת שכל הנכדים שלי מאוד מוצלחים:
אורנק'ה הוא הבכור והוא כבר נשוי ויש לו ילדה נהדרת. הוא גם סיים ללמוד אבל הוא עובד יותר מידי קשה.
אדר'לה גם היא יפיפיה ולומדת קשה, רק חבל שהיא עדיין לא התחתנה עם דביר'לה.
וטלי'נקה, אוי, סופסוף תהיה שמחה בחתונה!
יואבי'לה הוא ילד טוב, קצין. רק שלפעמים הוא רציני מידי.
וניריתי, אוי מה יהיה עם הילדה הזו… איזה פה יש לה…
ושלושת הקטנים, כמה שהם גדלים מהר…
כן, יש לי 9 נכדים נהדרים.
וגם שלושים נהדרת, כמה שאני מתפללת שהיא תביא אליי איזה בחור נחמד.
אסור לי לדבר איתה על זה, אבל כבר אמרתי לה כמה פעמים שהיא צריכה למצוא בחור נחמד שנראה בסדר, אבל הוא לא צריך להיות מושלם. מישהו נחמד בשבילה.
סיפרתי לה שכשאני הייתי צעירה, היו לי הרבה מחזרים שרצו אותי, אבל אני הייתי ביישנית ולא רציתי אותם.
עד שבא יעקב, הוא היה שקט, לא דברן ואני חיפשתי בחור לדבר איתו.
אבל הוא התעקש ובסוף בחרתי בו.
ולא תמיד היה קל איתו, אבל צריך גם להתפשר, כי אין בן-אדם מושלם, גם אני לא מושלמת.
ושלושימי'לה, היא ילדה חכמה וטובה ויפה, בטוח שיש שם בחור בשבילה, היא רק צריכה למצוא.
והיא לא לסבית, לא, לא, לא, אני יודעת. היא לא כמו זאת מהאח הגדול, היא פשוט בררנית מידי.
לפני כמה חודשים היא נסעה לטיול באמריקה ואמרתי לה שתמצא שם בחור נחמד, שזה מאוד ישמח אותי.
אבל היא לא הביאה…
נו, אני מקווה שבקרוב זה יקרה.
אבל אסור לי לדבר איתה על זה, מאיר ביקש ממני להפסיק…" 

בוסה – דברים שרציתי לומר

איזה ביצוע גאוני…

4 תגובות ל-“תובנות

  1. פינגבק: shloshim30

  2. פינגבק: רכבת הרים | shloshim30

  3. פינגבק: עולם אחר | shloshim30

  4. פינגבק: מזל טוב! | +shloshim30

להשאיר תגובה

